[HS] Gods of Sound & Outsider - White out (demo)

Purno

Stamgast
Hey,

hier een track van een samenwerking tussen mij en Outsider.
De naam "Gods of Sound" moet iets anders worden, iemand suggesties? Het is oud, inmiddels is er nog maar 1 persoon over (ik) en bovendien klinkt het arrogant. Any suggestions?

Verder over de track, hij is nog steeds lang niet af, en bovenal is dit een demo (geen outtro bijv.)... Ik zelf ben nog niet tevreden over de kick onder de melo. Verder is elke vorm van feedback welkom.

Thanks

Attachments

• Gods of sound & Outsider - White out_demo.mp3
    3 MB · Bekeken: 80
Het klinkt opzich wel leuk allemaal. Opbouw gaat goed , sounds zitten wel goed (intro synth mag mss wel iets dikker ;)),...
Ik vind de melo en break ook wel leuk gedaan. Intro is niet zo mijn ding...Beetje eentonig allemaal. :D
De mix is ook nog wel werk aan , zeker je lead synth & kickbass gaan niet mooi samen. ;)
Ciao! :D

Break is nice. Over je lead en kick kan ik niet zoveel zeggen omdat ze een beetje clashen (zoals Aftersho-Q al noemde).
Die intro heeft wel wat leuks, maar mag nog wel wat interessanter gemaakt worden.

Ik vind je kick eig echt wel lekker klinken qua sound! :D Mag mss wel net iets meer power hebben vind k zelf maarja ik hou nu eenmaal van ruige kicks! ;)

Thanks voor jullie feedback, ga ik zeker wat mee doen.
De laatste versie die ik gepost heb is nog niet gemasterd inderdaad, intro gaat nog wat meer mee gespeeld worden. Vond het zelf wel goed zo, maar als jullie aangeven dat het wat meer variatie kan gebruiken ga ik dat doen. Ook maak ik nog een normale versie, omdat ik de dubstep versie niet zo heel leuk vind.

Ook op youtube...

Kwaliteitsverschil valt nog wel mee toch?

Laatst gewijzigd:
Back