Koffer studio

De koffer staat inmiddels al een tijde in de huiskamer :) zie foto's. Er is dus nog een MFB Nanozwerg bijgekomen en een extra actieve 3 kanaals stereo mixer. De recorder is een Korg SOS geworden en daar zitten ook leuke effecten bij die je met het touchscreen kan bedienen (ook een soort Kaoss Pad dus). Ook worden alle takes als losse audio files bewaard (naast de main mix). De MFB wordt via de iPod aangestuurd en daarvoor wordt de Line6 MIDI Mobilizer gebruikt. Er komen steeds meer apps uit die de MIDI mobilizer ondersteunen en ik ben nog op zoek naar een leuke step sequencer voor de iPod.

Attachments

• P1010054.JPG
    P1010054.JPG
    501,3 KB · Bekeken: 74
  • P1010056.JPG
    P1010056.JPG
    481,9 KB · Bekeken: 79
En nog twee trackjes gemaakt met de koffer studio, eentje wat weirder.

Attachments

• X000000F.mp3
    2,9 MB · Bekeken: 81
  • Track.mp3
    4,3 MB · Bekeken: 81
ik loop ook al een tijdje met zo'n koffer idee rond en heb ook de volgende spullen uit het rijtje:
kaossilator en nds lite met korg ds10 erop de ds plus is hier volgens mij niet tekoop. Verder heb ik een microkorg en een behringer xenyx 1002b plus eventueel een iphone het leuke van deze spullen is dat het dus niet zoveel weegt en het allemaal op baterijen werkt en dus echt mobiel bent. Verder heeft een vriend van mij de monotron en is hier erg enthousiast over met name de filter.
Korg denkt met je mee op dit gebied want nu is er ook de monotribe.

leuke topic trouwens die rolls mx 42 kende ik nog niet

Back