Korg Triton Rack - Sampling : How to...

MvD

Ouwe rot
Haajjjjj lieve medeforumers,

Ik heb een simpele vraag maar weet hem zelf helaas niet.

Ik heb een Korg Triton Rack en daarmee kan ik samplen (ik heb voor de grap eens een audio opname erop gezet) maar zodra ik de Korg uitzet en weer aanzet is de track verdwenen...

Moet ik hiervoor een hd eraan hangen? Of moet ik memory erin plaatsen?

Sorry maar ben een nono op dit gebied...

Er blijft geen audio in z'n geheugen zitten. Je moet iedere keer opnieuw alle files inladen.
Je zou dus de SCSI interface kunnen kopen en dan een ZIP eraan ofzo. En geheugen, ligt er maar net aan hoe lang je wilt kunnen samplen.

Blijft hij toch staan? Wilde net een bod gaan doen hahaha

Hoi Kitt,

Thnx voor je filmpje maar dat was geen antwoord op mijn vraag. Ik weet wel wat je ermee kan maar ken de functionaliteit niet echt...

De manuals gaan je ook niet vertellen wat je nodig hebt om dingen op te slaan waar en hoe. Hate manuals... It gives you always info that you already know but not the information you need!

Anyway @Manu : Hij is nog overwegend te koop, stuur me ff een mailtje als je interesse hebt : martijn@evileyeproject.com

Greetzzzz

Hate manuals... It gives you always info that you already know but not the information you need!

Anyway @Manu : Hij is nog overwegend te koop, stuur me ff een mailtje als je interesse hebt

Hey...maare da's niet helemaal waar he, je moet in een manual zelf op zoek en bijna alles staat erin...helemaal die Korg manuals zijn erg ok. Ook de do's en don't staan er zeker in, wat wel kan en wat niet. Alleen zal je zelf heen en weer moeten bladeren.

Ene ik ben alweer voorzien van een ander speeltje in de tussentijd dus helaas

Back