Arp Solus

Status
Please reply by conversation.

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Nooit geschoten is altijd mis.. Er zijn er niet veel in Europa maar toch.

Ik zoek een Arp Solus in zeer nette staat. Pb svp

Ik heb er nog nooit een te koop gezien in NL (althans niet dat ik weet) en in de USA zie ik ze ook de lucht in schieten.

mini oddysee met leuke case ..ring mod dual osc [vondt t ook altyd een leuke bak / ook nooit te koop gezien zal me niks verbazen dat deze ook dik verdubbeld zijn in wat ze toen moesten opbrengen...

Vandaag idd één voor 1000,- usd en vandaag één in Engeland voor rond de 600 Pond.. Engelse verkoper accepteerde alleen Paypal en daar doe ik weer niet aan..

Ik blijf hopen op een mooie Solus voor rond de bovenstaande prijzen.

Vandaag idd één voor 1000,- usd en vandaag één in Engeland voor rond de 600 Pond.. Engelse verkoper accepteerde alleen Paypal en daar doe ik weer niet aan..

Huh als koper is Paypal toch ok?

LOL :D ik kijk net naar een youtube filmpje van deze solus en lees het commentaar eronder... wel onderaan beginnen hé

ajantred
3 maanden geleden
you mean the pound sign? Im from Britain so my keyboard has it. The euro sign is this € .

N0iseAndS0und
3 maanden geleden
thanks haha, how did you make the euro dolor sign ?

ajantred
3 maanden geleden
thanks. im honestly not sure coz ive not found it on ebay or other auctions. id probably guess at about £300 to £600, depending on the build quality.

N0iseAndS0und
3 maanden geleden
how much do these run for, nice polayin

wat heeft bv een oddy wel een een solus niet ppc pads en ,..?
allebei denkik audio in ..

wat heeft bv een oddy wel een een solus niet ppc pads en ,..?
allebei denkik audio in ..

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yTUb9w1MAjM&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yTUb9w1MAjM&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>

oude draad, maar waarom niet.

de lag processor ja, de uitgebreide s&h sowieso, de uitgebreidere modulatiemogelijkheden en de échte ringmodulator.

maar de solus staat hier klaar om opgehaald te worden en ik heb nog eens beluisterd, hij doet niet veel onder voor een odyssey, lekkere knallende envelope, echt een mooie sound. eigenlijk had ik m moeten houden.
misschien komen ze niet opdagen.... :bekdicht:

Attachments

• DSC04210.jpg
    DSC04210.jpg
    63,4 KB · Bekeken: 72
hij is weg, ik zet het nog maar een keer: beest van een synth en degelijk gebouwd.

Status
Please reply by conversation.
Back