poeh... ik heb n px200 en dat is een hele fijne ipod headphone en superpraktisch op te vouwen maar ik denk er niet aan om m voor productiewerk te gebruiken.
als je toch in iets nieuws gaat investeren kan je beter naar serieuze studio headphones kijken.
Da's een advies wat ik ga opvolgen... over mn mn budget monitoren (Phonic P6A) ben ik ook niet meer tevreden maar ik heb geen geld om beide te vervangen..
Hebben jullie nog tips? Mn budget is tot 150,- Sennheiser lijkt me een goede keuze omdat ik mn HD202 erg goed vind voor dat geld..
Uitgebreid testen in winkels is haast niet mogelijk vind ik vaak.. of het assortiment is beperkt, of de winkel lawaaiig etc. Een perfecte en relaxte testomgeving is moeilijk te vinden..
Mss is dit wat? http://www.sennheiser.nl/nl/home_nl.nsf/root/professional_headphones-headsets_headphones_502717
Ik koop nu iig geen nieuwe geluidskaart, mede door julie antwoorden, dus bedankt voor de reacties!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.