Witte studio monitoren...

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Voor een project studio cq: designers studio ben ik opzoek naar witte studio monitoren. Mogen nieuwe modellen zijn of oude....

Ook 2de handse types zijn welkom. Zowel de budget als wat duurdere versies zijn welkom.

Welke merken,modellen,types etc... doen hier iets mee ??
Graag wat opties.

:baco:

Als het echt goed moet zijn (beter dan die KRK'tjes), de K+H o300 is leverbaar in wit, tegen meerprijs;

station2.jpg

€2800 per paar en dan ook nog een meerprijs voor de kleur moeten betalen?

Tja, alle waar naar z'n geld.

wat is een goed adres om een setje van deze jongens te scoren?

Had je die foto nou niet één minuut eerder kunnen nemen? :D

Nee, want het is mijn foto niet. Ik kan al dat geld voor zo'n dure custom finish toch niet opbrengen... ;)
Maar het ziet er wel fantastisch uit, toch? De eigenaar noemt die dingen z'n "imperial stormtroopers". Ik snap die vergelijking wel, ja!

Overigens heet K+H tegenwoordig Neumann, onder het mom dat een bekende naam uit de microfoonwereld het beter zou doen dan een al tientallen jaren bekende naam uit de audiowereld. Sja... moederbedrijf Sennheiser heeft meer verstand van koptelefoons bouwen, denk ik dan maar.

wat is een goed adres om een setje van deze jongens te scoren?

Aangezien Sennheiser bijzonder ingewikkeld schijnt te zijn qua importeur, helpt het om het bij een wat bekendere dealer te proberen.
Ik weet dat I4 Muzique ze levert en wel eens op demo had staan.

Laatst gewijzigd:
Pff, ben allang blij met mijn Quad QPM1 (ook verkrijgbaar in wit).

Heeft Genelec ook geen X aantal opties in wit ??
Of heeft Alesis ook niet die active line in wit gehad...

Nog andere kandidaten?
Voorkeur voor active systeem :okdan:

Klein & Hummels koop je bij studiolobbes.nl ab-so-luut de goedkoopste!

Klein & Hummels koop je bij studiolobbes.nl ab-so-luut de goedkoopste!

Studio Lobbes is inderdaad niet duur, maar wel een tikje eh... vaag. Check de site maar eens, dan zie je wat ik bedoel. Verouderd, onduidelijke omschrijvingen en vage aanbiedingen... ik kreeg er toenertijd nou niet bepaald een warm gevoel bij.
En met wat rondvragen blijken andere dealers vaak wel mee te gaan met de prijs, heb ik gemerkt.

Ik heb 2 jaar geleden mijn setje krk rp6 daar gekocht (hij leverde ze af bij mij thuis af), eentje ging na 2 weken defect, ik kon ze terug sturen en een nieuw setje krijgen onder garantie. Ik stelde voor om tegen een kleine meerprijs de rp8 af te nemen, dat was geen probleem.

Niets mis met die gast.. Gewoon ff een mailtje sturen met wat vragen als je iets wilt weten lijkt me :)

Oh, ik heb 'm toentertijd ook wel aan de telefoon gehad hoor. Ik zeg niet dat er wat mis is met de man in kwestie, ik kreeg er alleen niet zo'n professioneel gevoel bij... subjectief, ik weet het... ;)

Hummel o300

Hummel o300

Ik sluit me aan bij Hanz. De o300 is een geweldige speaker. Prijs van de witte ken ik niet, maar de standaard uitvoering is al erg prijzig.
Als het binnen het budget past heb je daar echter een geweldige koop aan!

lobbes is een beetje een gekke toko, maar altijd in orde en met zorg voor de spullen. en de goedkoopste. henk is een beetje een luis in de pels van de importeurs heb ik het idee :)

mike z'n opmerking over autolak is een goede, ik heb het hier andersom gedaan door witte speakers mat zwart te spuiten met schoolbordverf.

Back