Roland Rhodes VK1000

ronplakman

Nieuwkomer
Ik heb een VK1000 gekocht via Marktplaats en hoop dat ik van iemand advies kan krijgen over de volgende vragen:

Volgens de handleiding zit op dit apparaat de onnavolgbare Rhodes sound (E piano). Vorige gebruikers hebben echter hun eigen instellingen geplaatst en dit geluid zit niet meer tussen de patches.
Kan ik veilig de "Cold Boot" doen en daarmee de fabrieksinstellingen, en dus het Rhodes geluid, weer terug krijgen, of ben ik dan alles kwijt??

Verder heb ik een Roland U 220 soundmodule erbij, maar ik heb geen flauw idee hoe ik midi hieruit moet krijgen.
Ik heb al bemerkt dat de VK1000 wel uitstuurt en een song heb ik er ook al uit gekregen, maar de effecten krijg ik niet op de VK1000, wat doe ik fout??

Verder zou ik graag een flightcase, koffer of goed beschermende tas voor de VK1000 willen bemachtigen, maar deze is op het net niet te vinden.
Maten zijn: Breedte 125,5 cd, Diepte 52,0 cm, Hoogte 11,5 cm
Wie oh wie kan mij helpen?

De naam zegt het: factory reset, Press WRITE, then press F3 to access the INIT MENU screen. Press F4 to access the COLD BOOT screen, then press ENTER, en alles is weer terug.

Back