an200/dx200

Ach, wat ik in de inmiddels gesloten FB aanbiedingen thread al zei, de AN- en DX200 zijn wel leuk, maar echt niet zo bijzonder dat je er perse eentje moet hebben.
Het is leuk voor erbij. En ik moet zeggen dat ik nu 2 hele aardige midi-controllers erbij heb. Voor dit geld kan je gewoon niet tobben, maar toen ze 300 euro en later 200 euro kostten vond ik ze niet zo heel erg interessant...

Enneh, FM synthese is wat anders dan FM...

Re: ZUCHT..

Re: ZUCHT..

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
zijn er nu NOG personen die ze NIET hebben????????? :confused:

ik heb em ook nog niet, maar heb in 'gear gezocht' forum al aangegeven dat ik best 149 wil geven aan de eerste persoon die zijn/haar an200 kwijt wil ;)

Re: Re: ZUCHT..

Re: Re: ZUCHT..

Origineel geplaatst door mono-poly
ik heb er geen 1
en ik zal er geen 1 krijgen ook

Als ik je gearlist bekijk zie ik ook waarom...

Je kan ze toch nergens meer kwijt 8o)

Origineel geplaatst door Prophet
Zo'n DX200 klinkt dat niet wat hetzelfde als een Nordlead met wat FM bijgedraaid? Maar dan zonder teveel editeerwerk?
Of zit ik er nu flakkemaan naast?
Distortion kun je er altijd opzetten natuurlijk.

//gear-Fatigue//:r

Ja, en ik weet niet precies wat de super nova kan, maar de KS-series van Novation ken dat aussi.....

Origineel geplaatst door bambamstudio
ja

ja , dak er naast zit of ja dat het zo klinkt. Het zal wel ja zijn dak er naast zit.

Enfin het doet er niet toe, de klankopwekking is anders als we het over die DX zijn FM praten. Dat weet ik wel, maar wat ik in de demo's gehoord heb, de povere demo's die ervan op het web te vinden zijn met meer beats en gerommel erin dan zijn synthklanken, hebben mij alvast niet overtuigd.
Kan je nu nergens wat presetklanken luisteren, ja zelfs ook niet op de officiele yamaha website?? (ja, ik weet het hij is al een tijdje op de markt en daarom niet intressant nimeer om ze online te laten staan ofzo en nee ik weet niet hoe een DX7 klinkt....)
200 euro is niet veel, en 175 euro nog minder. Maar ik koop geen reet nimeer.:kont:

Heeeeeeej!!!

Heeeeeeej!!!

Origineel geplaatst door Roonan
:stupid
En dan te bedenken dat ik f 1200,- voor zo'n DX200 heb betaald.
Maarja, dat krijg je als je alles direct wilt hebben als het gereleased wordt. =(
Waarom voel ik me ineens zo triest?

..een MEDE-lullo!!
:D of nee, meer: =(

Ik heb nog steeds m'n DX200 niet binnengekregen. Ik heb wel een orderbevestiging van dat duitse bedrijf gehad.
Heb ze ook al gemaild, maar nog niks van ze vernomen. Stelletje lullo's.

Back