• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Inca 88, JP8000 of Korg Z1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PastMidnight

Stamgast
wegens overcompleet: Inca 88 met 8 in, 8 uit breakoutbox en losse 2 in, 2 uit midi-interface..twee maandjes oud, paar dagen gebruikt....140 Euri

wegens geldgebrek: JP8000 en/of Korg Z1 met memorycard met 512 extra patches

staan wegens pingelaars voor 850 op mp en interface...forumleden trekken daar 100 euro van af..

Korg wil ik eigenlijk niet kwijt, ben er in de korte tijd dat ik m heb aardig aan gehecht geraakt.....dus gelieve de JP van me te kopen..:)

Moet er helaas eentje laten gaan...heb heel veel gekocht(is nog het eea onderweg vanuit Amerika..lang leve ebay..;) ) deze maand en ben bovendien met een projectje bezig waar een hoop centen in zitten...moet uit de lengte of uit de breedte komen...ben helaas nog niet rijk..:(

staat er toch echt..:)

750 euri wil ik er voor hebben...

Echter, ik ben in principe rond met iemand voor een ruil...

mocht dat nou om wat voor reden dan ook niet doorgaan geef ik wel weer een brul...:)

Wil je hem mischien ruilen tegen een Nova BassStation keys Waldorf Q lite, A-station met bijbetaling ?

MVG Sander

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back