Solina String Synthesizer

Wphi

Analoog
Adv. is al wat weken oud, maar er stond eerst geen plaatje bij dus ik denk dat mensen 'm over het hoofd hebben gezien.

Ik vind dat deze prachtige zeldzaamheid (ik heb er zelf ook een) die absoluut bij een liefhebber terecht moet komen, dus vandaar dat ik 'm hier neer zet http://link.marktplaats.nl/360780869

W Apner heeft er mischien mee van doen?...

Adverteerder is mischien een zeverzak die nep ads plaatst. Die andere uit Baarn lijkt me wel echt.

Laatst gewijzigd:
volgens mij is die gast uit baarn voor 1250 real...maar je je weet het nooit

W Apner heeft er mee van doen...zeverzak dienep ads plaatst. Die andere uit Baarn lijkt me wel echt.

Wouter is een geschikte kerel. Niet netjes van je!! Ik dacht dat jij je profileerde als vredelievend persoontje. Jij verkocht hem toch voor stukken meer? 2000 euro ofzo? Dan is 1500 euro een nette prijs

Wouter is een geschikte kerel. Niet netjes van je!! Ik dacht dat jij je profileerde als vredelievend persoontje. Jij verkocht hem toch voor stukken meer? 2000 euro ofzo? Dan is 1500 euro een nette prijs

Ik zeg niets over de prijs. Ik heb er 2 verkocht een aan een Amerikaan en een aan een Hong Kong chinees.

Ja idd, Wouter heeft al een aantal spullen van me gekocht. Komt altijd opdagen en is een echte liefhebber van oud analoog. Zeurt ook niet over de prijs.

dat is fijn

:okdan:

Ik maak me ook niet zo druk over nep ads...wel een beetje stom maar goed.

Back