Hi!

DruNNo

Nieuwkomer
Hallo allemaal!

Ik ben Casper, 25 jaar en woon in Amsterdam waar ik sound design studeer op de filmacademie.

Na lange tijd bij vrienden en andere mensen muziek gemaakt te hebben ga ik eindelijk serieus voor mezelf beginnen. Ik had mij in eerste instantie aangemeld voor de 'marktplaats' hier maar geloof dat dit forum wel iets meer te bieden heeft:)

Ik draai en maak vooral electro/nu-disco/techno maar wie weet wat er nog allemaal gaat komen.

Groets,

Casper

geloof dat dit forum wel iets meer te bieden heeft:)

Geloof het maar Casper :mega:

Welkom :okdan:

Ik ben Casper
WELKOM!
we hebben zelfs een eigen song! :okdan:

ik heb eens een docu gezien over een bekende familie in de filmmuziek industrie...
damn... die mensen hebben echt een hoop fantasie nodig om alle geluiden voor in de film (na) te maken
ga je zelf voor natuurlijke- of electronisch opgewekte geluiden voor in de film?
Casper uit Rotterdam
casper1.gif

Laatst gewijzigd:
Thanks iedereen!

WELKOM!
we hebben zelfs een eigen song! :okdan:

ik heb eens een docu gezien over een bekende familie in de filmmuziek industrie...
damn... die mensen hebben echt een hoop fantasie nodig om alle geluiden voor in de film (na) te maken
ga je zelf voor natuurlijke- of electronisch opgewekte geluiden voor in de film?
Casper uit Rotterdam

Haha, die had ik al lang niet meer gehoord:P

Het hangt heel erg van de film af maar voor de sound fx neem ik meestal eerst geluiden op en bewerk ze daarna digitaal.

Back