• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Solina Stringensemble

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Uncle KnipKnip

Nieuwkomer
Wie kent 'm niet?
Eerste model, zonder modulation on/off schakelaar (maar wil er nou zónder het beroemde Solina chorus-effect?).
In werkende staat. Twee schakelaars gaan een beetje moeilijk, maar doen 't wel. Kast heeft hier en daar gebruikssporen.
Vraagprijs: 250 euro.

Zo... en voor die van mij, dfie geen modulation knop heeft maar verder helemaal werkt wilde je maar 100 euro geven...:confused:

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Zo... en voor die van mij, dfie geen modulation knop heeft maar verder helemaal werkt wilde je maar 100 euro geven...:confused:

Is dit die van jou ?

Pssssttt:
Waarschijnlijk heeft ie em ook voor 100 van iemand kunnen kopen, om daarna een gek ervoor te vinden die meer dan het dubbele ervoor wil geven.

Nee, ik heb de mijne hier nog liggen. Op die van mij werken de schakelaars gewoon goed. Hij gaat trouwens vrijdag weg voor €150 wat ik toch al een héle mooie prijs vind

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back