spelletjes spelen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Orgineel geplaatst door Twin-x

de site to be for mame is www.mame.dk

wat kost zo'n kast bij jouw. (evt een defecte. Eigenlijk t liefst een defecte.)

dat hangt een beetje van het spelletje af.

voor bv hyper olympics, die niet met massa's te krijgern is zoals pacman, kost rond de € 320. (die heb ik nog eentje staan)

een pacman heb je al voor € 135.

Orgineel geplaatst door bambamstudio

kreeg ik nix gevonden, en tis maar een vraag...sorry hoor

't was ook maar een antwoord hoor ;)

Olaf

voor bv hyper olympics, die niet met massa's te krijgern is zoals pacman, kost rond de € 320. (die heb ik nog eentje staan)

bambam...kost een pacman kast bij jou 135 euro...? ja ja stomme vraag...maar toch...

wowsers....een defecte zeker..anders wil ik ook wel ff een pacman kast ;)

Olaf

Bambam wacht ff over welke versie pacman hebben wij het hier bootlegs clones of heb je de echte kasten van midway. Als je er een van midway hebt voor €135 dan is ie verkocht.

ho ho...hold your horses cowboys....misschien ben ik wel zeer geinteresseerd....heb ik dan niet de eerste keus???

Orgineel geplaatst door bob303vs909
ho ho...hold your horses cowboys....misschien ben ik wel zeer geinteresseerd....heb ik dan niet de eerste keus???

Nee ik want ik was de eerste die om de prijs vroeg.

Origineel geplaatst door bambamstudio
twin:

diegene waar ik de handel vandaan haal is met vakantie.

ik hem hem een mailtje gestuurd.

Ik hou je op de hoogte.

Dank je bambam.

bambam >> wat kost Twilight Zone bij jou? Da's een flipperkast bij de weg, ik denk dat je hem wel kent.

Denk ook maar niet dat deze flipper nog ergens te koop is voor een schappelijk prijsje! Heb er eentje gehad en met 200% winst verkocht en dat kwam omdat flipperkasten uberhaupt erg zeldzaam zijn en zo niet worden. Ook hier is een behoorlijke handel in... tja heb je met vintage !!!

gr. Mario

MAME is vet... ik heb alle oude Mortal Kombats en een paar Street Fighter spellen en nog wat andere bende. Maar je moet wel een machtig snelle computer hebben om sommige spellen te kunnen spelen.

NeoGeo had erg leuke spellen, vooral metal slug en al die vecht spellen natuurlijk.

Ik handel ook een beetje in flippers en viadeogames.

heb nog wel wat kasten uit de jaren 80.

ao pacman, hyper olympic ed.

Cool, ik was vroeger helemaal verslaafd aan de F16 (of F15?) Tomcat flipperkast!! Die was gaaf!!!!!! Ken je die??

wat voor spel wil je hebben?

in een kabinet kunnen meestal meerdere spellen.

zo'n print kost rond de €50

T leifst een leeg kabinet met werkende monitor met rgb aansluiting. Hierop kan ik mijn mame pc met 3487 spellen aansluiten (jip ik heb ze allemaal hehehe)

Maar als t met spel moet wil ik hyper olympic of galaga of pac-man. Maar t liefst de kast van mijn all time favorite SPACEHARRIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back