• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: twee opknappers BSS DPR-402

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PAgoeroe

Nieuwkomer
Hola!

Ik heb hier nog twee BSS DPR-402 compressor/limmiter/de-essers staan in (flink) gebruikte staat. Ze hebben een flinke service beurt nodig. Ik ben overgestapt op buizen en ben zelf niet zo handig in het servicen van dit soort apparaten. Dus voor de handige knutselaars is dit een mooie deal!

Per stuk: 400,-

Hier een paar foto's!
De andere apparaten zijn evt ook te koop (mits een goed bod)

IMAG0141.jpg

IMAG0142.jpg

IMAG0143.jpg

IMAG0144.jpg

Het gaat dus om de twee middelste apparaten:
De ene heeft een klein brommetje op 1 kanaal en bij de andere werkt de ratio op 1 kanaal niet lekker

UPDATE:
Ik heb gebeld met AUDIOXL (importeur van BSS) en ze de problemen voorgelegd.
Dankzij de behulpzame mensen aldaar werkt 1 apparaat nu weer prima (brommetje is weg) en zijn voor de ander nieuwe onderdelen onderweg.

Dit draadje mag op slot, ik biedt ze opnieuw aan als werkende apparaten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back