De onderkant van een forumthread

Victor

Nieuwkomer
Ik vind het persoonlijk erg handig om aan het einde van een thread een navbar te hebben, net zoals je hebt aan het begin van een thread (of pagina).
Dit namelijk omdat als je een thread gelezen hebt en weer snel terug wilt naar de thread index (zonder Back te gebruiken, want dan wordt de thread index niet geupdate met 'gelezen thread's) je momenteel weer helemaal terug naar boven moet scrollen om dit te kunnen doen. Een tweede navbar aan het eind van een pagina/thread maakt het navigeren een stuk makkelijker.

Plugin thread : http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=125790

Werkt wel alleen op vB 3.x en niet in 4.x, maar de kans is groot dat jullie daar geen haast mee hebben :) (upgraden naar 4.x bedoel ik)

De onderkant van een forumthread

Op veel forums druk ik op de END-toets als ik het nieuwste bericht wil lezen, zodat ik helemaal onderaan de thread terecht kom. Op het SynthForum staat er een hoop onzin die slecht verdeeld is over de ruimte, waardoor ik het laatste bericht niet zie.

Misschien een klein ding, maar toch :D

Ik heb net even voor jou gekeken hoe dat bij de nieuwe grote update van ons synthforum is. ;)
Rechts onderaan staat een mooie button met de opdruk "top"
Natuurlijk ook nog geprobeerd...en als ik erop druk sjeest de pagina naar boven.

Of is dit niet wat je bedoelt ?
Aan de " onzin op het forum " moet je de overige leden op aanspreken :D

ik vind de inhoud van dit gehele forum "top"
hoezo onzin ??

Je kan ook als je op "Berichten van vandaag" hebt geklikt, links van de topictitel klikken (klein rond plaatje met een pijl naar beneden) naar het eerste nieuwe bericht. Dan spring je wel goed en zie je niet alleen het tekstinvoervak, wat je wel en niet mag en de "soortgelijke discussies".

Hier kun je ook op het kleine pijltje drukken, dan kom je vanzelf bij de ongelezen posts van dat topic uit.

Maar als dat al kan....waarom gebeurt dit dan niet automatisch???

Omdat je misschien nog eens de andere posts wil lezen. Ik snap die logica wel die erachter zit.

Euh, als je in een indexpagina (nieuwe posts bijvoorbeeld) op het pijltje \/ drukt dat links van de topictitel staat springt ie gelijk naar de laatste/nieuwe) post toch?

Euh, als je in een indexpagina (nieuwe posts bijvoorbeeld) op het pijltje \/ drukt dat links van de topictitel staat springt ie gelijk naar de laatste/nieuwe) post toch?

:okdan:

ja, zelfde hierzo... "regels voor berichten" zouden best wel weg kunnen, die zijn zoals ze zijn.
Soortgelijke discussies kunnen handig zijn maar niet altijd nuttig. Voor bij de forum updeet? :)

Daar hebben we het net over gehad...

Echt geen interesse in deze plugin? Is heel simpel te installeren - kost je en paar minuten - vernield niks - je hoeft er geen rekening mee te houden met upgrades - etc...

Victor, we moeten wel rekening houden met het template dat we op het forum gebruiken. Deze heeft afwijkende wensen / eisen als het gaat om deze plugin.

Even wat gesleuteld.. en het werkt toch. U vraagt wij draaien ;)

hah tof, ik heb het pas net gezien.
Is erg prettig browsen. Thread openen, naar beneden scrollen om te lezen en onderaan weer klikken om terug te gaan naar de forum index.

Bedankt!

Back