Einde Openlabs?

bambamstudio

Certified MoogPro
Gisteren kwam er in mijn mail een bericht dat Openlabs alles verkoopt, en dan geen uitverkoop, maar een openbare verkoop van synths, kantoor, patenten etc:

This is one of those posts we rather wouldn't have to write, but sadly we got some information that another gear company went into bankrupcy. According to the Austin, TX news paper the Statesman, on august 4 2010, all assets of Open Labs, Inc. consisting primarily of the patents, trademarks, copyrights, and other IP associated with the most Open Labs products will be sold at a public foreclosure sale.

Volledig verhaal en links op:

www.gearjunkies.com/news/5342

Dat is toch altijd jammer van zo'n bedrijf en natuurlijk ook voor de mensen. Ik vraag mij ook af hoe goed hun producten bij de marktvraag aansluiten. Ik denk (kan het ook mis hebben) dat veel mensen een controller en laptop prevereren boven zo'n enorm bakbeest.

jammer voor de mensen die er werk(t)en.. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo in dat openlabs verhaal heb geloofd. Zowieso waren ze een beetje erg aan de dure kant en best lelijk.
Ik laat er geen traan om.

Een computer/midi controller/en beeldscherm in een gigantische lompe bak..

Ik vond het niks..

Toch vrij populair bij een hoop hiphop producers, schijnt 't.

Toch vrij populair bij een hoop hiphop producers, schijnt 't.

Valt wel mee volgens mij, alleen bij producers die al dik binnen waren en een muur vol gear hebben waar ze niks mee doen. Dingen stonden er vooral om bekend dat ze veel te duur waren voor wat het bood.

Ach, ik leef mee met eigenaars en werknemers, niet leuk voor ze.

Dat product sprak mij ook totaal niet aan, lelijk, duur, bied niets meer als een pc, soft. en controller.

Iemand op het forum met zo'n ding ????

Back