Hallo allemaal!
Ik ben Erik van de Wijdeven en ben 20 jaar. Ik kijk al iets van een half jaar op dit forum maar ben tot dusver te lui geweest om me voor te stellen.
Maar ik had nou toch zoiets van: na een half jaar mag 't onderhand wel!
Ik maak ook nog niet zo heel lang muziek, iets meer dan een half jaar maar ik kan jullie zeggen dat het al een lichte verslaving van me is.
Ik hou van veel stijlen muziek, van club tot hardstyle. Wat ik wil maken is tech-trance, een beetje a la de labels van BPM records.
Wat ik op dit moment gebruik is: Cubase SX, Halion, Virus C, CS1x
Voor de rest wil ik alleen nog kwijt dat dit gewoon een heel gaaf forum is, omdat je gewoon ontzettend veel kan leren hier!
Ik ben Erik van de Wijdeven en ben 20 jaar. Ik kijk al iets van een half jaar op dit forum maar ben tot dusver te lui geweest om me voor te stellen.
Maar ik had nou toch zoiets van: na een half jaar mag 't onderhand wel!Ik maak ook nog niet zo heel lang muziek, iets meer dan een half jaar maar ik kan jullie zeggen dat het al een lichte verslaving van me is.

Ik hou van veel stijlen muziek, van club tot hardstyle. Wat ik wil maken is tech-trance, een beetje a la de labels van BPM records.
Wat ik op dit moment gebruik is: Cubase SX, Halion, Virus C, CS1x
Voor de rest wil ik alleen nog kwijt dat dit gewoon een heel gaaf forum is, omdat je gewoon ontzettend veel kan leren hier!