voorstellen dan maar

hoi,

met veel verbazing ben ik er laatst achter gekomen dat er op het internet toch meer te doen is dan ik altijd gedacht heb.

Nadat ik vroeger veel naar illegale tekno feestjes ging, heb ik bedacht, dit maar eens zelf in elkaar proberen te gaan draaien.

Ik heb een tijdje met mijn computer gerommeld en ben er achter gekomen dat ik meer wilde.
Omdat ik op mijn werk zee-en van tijd heb ben ik op het internet gaan kijken wat er allemaal te vinden was. Kwam er dus tot mijn verbazing achter dat er een heleboel te vinden is...

Sinds een week heb ik nu een mc-505 en ben hier met veel plezier mee aan het klooien.
natuurlijk heb ik nog lang niet alle mogelijkheden ontdekt, maar dat is maar goed ook!

bedankt voor dit mooie forum
en ik zal jullie binnenkort allemaal lastigvallen met mijn domme vragen!

groeten jaap

Welkom!

even een vraag; waarom heet je F.A.Q. ? (dat is je zeker al heeel vaak gevraagd ;) )

Welkom aan boord!!!

waarom ik (f.a.q.) heet,

lang verhaal, maar hier de korte versie:

Ik was op een gegeven moment op het idee gekomen een naam te bedenken.
Dus dat moest maar gebeuren

op de een of andere manier moest ik aan de aan de freuqent asked questions sektie denken die je vaak op internet vindt.
f.a.q. is een mooie afkorting, en ik ben van mening dat je in de wereld nooit te bang moet zijn vragen te stellen.
Ook al is een vraag nog zo vaak gesteld, wanneer je het niet begrijpt mag je hem best nog een keer stellen...
Wat alleen wel zo is, als je een vraag stelt, denk er dan wel even over na, stel ze niet zomaar in het wilde weg. Van daar de haakjes....

welkom faq! om maar gelijk faq numero uno te stellen: Hoe kan ik midi als audio opnemen? :duivels:

Hello,

Hello,

faq.gif

..zelfs je eigen tijdschrift!!
Welkom & have fun here (en met de 505!!)

Origineel geplaatst door Hazes
welkom faq! om maar gelijk faq numero uno te stellen: Hoe kan ik midi als audio opnemen? :duivels:

Door de signalen met een mmt8 op te nemen en dat weer op casettebandje op te slaan.Speel het af en daar hoor je toch een herrie :S

Niet doen dus ;)

Naja iig toch welkom...

Back