iemand enig idee wat de prijs is voor een coole skin bij zelfbouw projecten?

edwinemanuel

Gedeactiveerd account
ha ik ben muzikant dus..... en ik ben ook een beetje aan het ontwerpen.... de electronic kant dat lukt me wel maar ik heb wel een vraag .....

stel je voor dat je een coole ( mini ) synth heb gebouwd weet iemand dan hoe of waar je een coole front kan kopen ( met eigen ontwerp erop geprint en volledig met boorgaten erin? )

ja dat vroeg ik me dus af zo een beetje en wat dan de prijs is ( als je het ontwerp zelf al klaar hebt gemaakt )

dus bijv bij een enkel exemplaar ongeveer...en dan het liefst in zwart of bijv blauw.....

en ha waar je die kan scoren is natuurlijk is ook een vraag....ps ps een voorgefabriceerde frontplaat zou ook wel cool zijn ( is mischien minder duur )

groeten edwin

ps ps een coole man die een houten box maakt voor een normale prijs die heb ik al gevonden ( hoop dat ie goed is ) en dat is deze .... die zet dus een teakhouten ( of ander houtsoort naar keuze ) en volledig op de juiste maat een houten kast in elkaar voor 25 euro.....

kaledick@gmail.com

Wat lever je aan?
Een kladje of een lay-out file in een bepaald format?
Ik lijkt me sterk dat je zo'n programma op je PC hebt staan.

Dus een zwarte frontplaat, witte opdruk en gaten gefreesd (zoiets boor je niet), schat ik op zo'n €250-, ervan uitgaande dat je geen file aanlevert. Heb je wel zo'n file, dan gaat er zo'n €85- van af. Dit zijn maar richtprijzen.

Er zijn er velen die dit kunnen, maar die zitten bepaald niet te wachten op werk :)

Wout

Je kan bij Front Panel Express (Schaeffer) frontplaten laten maken. Zij hebben hier ook een eigen programma voor. Let op - dure grap.