• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer B1030A (Set) / KRK Rokit 5 (Set)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fast Ed

Stamgast
Bij dezen bied ik voor € 175,- een set gloednieuwe Behringer B1030A-speakers aan. De keren dat deze speakers 'aan' zijn geweest zijn op één hand te tellen. Hierbij de specs:

• Lineair klinkende actieve studiomonitor.
  • Class A/B versterkers met actief beveiligingssysteem: 50 Watt voor LF / 25 Watt voor HF.
  • Ferro-fluid gekoelde 1 inch tweeter.
  • 5,25 inch kevlar woofer met grote uitslag.
  • Waveguide technologie zorgt voor goede spreiding van het geluid en voorkomt dode punten.
  • Behringer B10310A heeft een crossover systeem met 4de generatie Linkwitz-Riley filters.
  • Instelbaar voor een groot aantal akoestische condities.
  • Limiter voor laag en hoog om beschadiging van de tweeter te voorkomen.
  • Magnetisch afgeschermd.
  • Servo gebalanceerde input met XLR en jack connectoren plus ongebalanceerde RCA ingangen.

Voor meer info, neem even contact met me op.

Attachments

• P1000267.jpg
    P1000267.jpg
    123 KB · Bekeken: 74
  • P1000268.jpg
    P1000268.jpg
    187,8 KB · Bekeken: 60
KRK Rokit 5 (Set)

KRK Rokit 5 (Set)

Bij dezen bied ik een in perfecte staat verkerende set KRK Rokit 5 speakers aan voor € 250,-.

Attachments

• KRK_Set front.jpg
    KRK_Set front.jpg
    101,6 KB · Bekeken: 58
  • KRK_Set back.jpg
    KRK_Set back.jpg
    140,2 KB · Bekeken: 58
Behringer zijn verkocht en heb bedacht om de KRK's te houden...zit toch wel een lekker geluid in. Mag dus op :slotje:!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back