Roland TR626

Status
Please reply by conversation.

cdk1899

Banananah
Net achter het net gevist, daarom nog even expliciet een oproep.

Wie heeft er nog een goedwerkende Roland TR626 in de aanbieding? Mijn vriendin wil dit bakkie namelijk heel graag cadeau doen voor mijn verjaardag volgende maand..

Wie heeft er nog een goedwerkende Roland TR626 in de aanbieding? Mijn vriendin wil dit bakkie namelijk heel graag cadeau doen voor mijn verjaardag volgende maand..

:D:halleluja Prachtig...je eigen kadootje shoppen...

leuke vriendin,klinkt goed.
zal ook eens rondnuezen

smart-ass

Snap het niet zoals ik jouw ken wil je minimaal een tr-727. na al die fette synths die je gehad hebt.

De 626 is de nieuwe 707! Niet zo sexy omdat er geen looplichtje op zit, maar barst van de features en klinkt net zo kut!

Snap het niet zoals ik jouw ken wil je minimaal een tr-727. na al die fette synths die je gehad hebt.

- De 626 had ik nog niet gehad, dus vandaar dat ik dit bakkie ook eens wilde 'uitproberen'
- Verder zoek ik een simpele doch betaalbare trigger out voor mn Juup4 (hij heeft wel midi, maar een trigger op de fashioned-old-way wil ik ook eens proberen voor de arpeggiator)
- Last but not least, mn vriendin is nog maar een arme studente en ik moet ook om haar budget denken :luv: (maar dat neemt niet weg dat ze zelf ook verzot is op knoppendraaien van mn synths :D)

Status
Please reply by conversation.
Back