• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cliff Knoppen voor EMS Synthi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
Hoi,

Ik wil een productie op laten starten voor Cliff Knoppen die ook op de EMS Synthi worden gebruikt.

Ik ben reeds in een vergevorderd stadium wat betreft contact met Cliff en kan de productie ieder moment in gang laten zetten.

Omdat de opstartkosten en ook de inkoopprijs van de knoppen niet heel laag liggen wil ik inventariseren wie interesse heeft in een aantal van deze knoppen.

Ik wil minimaal 1000 knoppen in bestelling hebben staan ook ook betaling hiervoor voorruit ontvangen.

Op zich valt dit mee, als er 30 bestellingen zijn voor 33 knoppen, dan ik min of meer aan het gewenste aantal.

Levertijd is vrij lang, en zal zijn 40 weken na plaatsing van de opdracht.

Knoppen zullen in eerste instantie enkel geleverd worden met een blank satin kapje, zoals op de bijlage te zien is, ik ben ook aan het informeren wat gekleurde kapjes kosten.

In ieder geval, wie interesse heeft om deze knoppen bij mij af te nemen, die moet me maar even een mailtje sturen via het forum.

De prijs per knop is : 3,80 euro inclusief 19% btw

attachment.php

Attachments

• K1.jpg
    K1.jpg
    4,3 KB · Bekeken: 103
Kleine toevoeging

vanaf 33 knoppen is de prijs 3,50 p/stuk
vanaf 66 knoppen is de prijs 3,30 p/stuk
vanaf 99 knoppen is de prijs 3,10 p/stuk

Incl verzenden en incl btw.

Ik heb wat samples binnengekregen van Cliff :

Er is redelijk wat interesse voor de knoppen, maar nog niet genoeg om de productie op te starten, daarom ga ik een prijsaanpassing doen
om de verkoop wat te bevorderen, dat betekent wel dat ik meer dan 1000 knoppen moet verkopen wil het zin hebben.

2,90 euro per knop incl btw

Er zijn geen kortingen meer mogelijk bij hogere aantallen, tenzij... tenzij je er 1000 neemt ofzo.. ;)

cliff-fc1616.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back