WAVES API Bundle aangeschaft, nu de API-2500 nog.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ben een weekje met de WAVES API bundle wezen spelen en op eBay een deal kunnen sluiten voor 360 euro, daar kon ik hem niet voor laten liggen :okdan:

Deze bundel is echt super, zowel EQ als 2500 emulatie.
Maar nu wil ik tevens ook de hardware box (2500) en ben benieuwd of ik deze in de US kan bestellen (ben op de hoogte van shipping / invoer / BTW), of een EU versie moet kopen (110/220 schakeling)

De hardware 2500 is dan puur voor de gainstage / feedback functie in mastering, dat is waar de plug iets achterblijft t.o.v. de hardware. (hier heb je op subgroepen en mixbus minder last van, omdat je dan niet zo hard uitstuurt.)

Dus wie heeft tips waar deze het scherpst kan worden aangeschaft (meeste NL, DE, BE winkels zitten zo rond de 2.800 euro incl BTW op dit moment)

Op GS staan een stuk of 5 2500's 2e hands te koop. Ik heb ooit van een amerikaan gehoord dat ze materiaal als verhuur verstuurde, om zodoende invoerheffing te omzeilen, dus gewoon een apparaat in een heel oud rekje geschroeft en klaar is kees. Of t ook daadwerkelijk zo kan, weet ik niet

Back