• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arp Odyssey Whiteface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
mk 1 dus.

de arp odyssey is een heerlijke vintage synth, die zwaar en krachtig kan klinken, maar ook delicaat en zweverig.
hij zal toch welbekend zijn hier neem ik aan en iemand die hier het geld voor over heeft, weet ook waar hij (of zij) het over heeft.

gewoon een heerlijke analoge vintage synth met veel modulatiemogelijkheden, goede flexibele sample&hold, goed filter, 2 lekkere vco's en ga maar door.

dit exemplaar is in perfecte staat, recent onder handen genomen door st eric, waarbij o.a. de borden zijn gewassen, alle sliders zijn gesmeerd en de toetscontacten zijn gepolijst. hij schuift en speelt als een zonnetje.
de arp is meteen uitgerust met cv/gate en cv in voor het filter (grote jacks) en de tulp hi output is ook naar jack gemodificeerd.

de prijs is 2250 euro.
dat is een koopje, als je bedenkt dat een odyssey enkele jaren net zo duur was als 2 ms20's of 5 jno60's.
serieus: arps gaan vanaf 15-1600 en dan moeten ze nog uit het buitenland (amerika) komen. en wat mensen ook beweren, hoe goed de staat ook is, je kan vast rekenen op een opknapbeurt vanaf 300 euro.
dit is een whiteface, naar mijn idee de mooiste en leukste van de 3 versies, af te halen in nederland (of te versturen, maar wel op risico van de koper - ik breng m nog liever langs) en bovendien net helemaal door de wasstraat gegaan.

foto's volgen nog. (ik hoop op een lekker foto-zonnetje morgen....)

deze arp gaat enkel en alleen weg i.v.m. een andere aankoop, de prijs is daarom min of meer vast en ruilen/inruilen zal helaas niet gaan, tenzij iemand toevallig system100 spealers of sequencer in de aanbieding heeft (in zeer goede staat.)

fotos

Attachments

• SAM_0457.jpg
    SAM_0457.jpg
    116,4 KB · Bekeken: 184
  • SAM_0458.jpg
    SAM_0458.jpg
    98,3 KB · Bekeken: 185
  • SAM_0459.jpg
    SAM_0459.jpg
    117,4 KB · Bekeken: 188
  • SAM_0460.jpg