rasz
Ouwe rot
Omdat ik geld nodig heb voor een nieuwe geluidskaart met adat verkoop ik de volgende zaken.
M audio fw410 firewire Geluidskaart
2 in 10 uit maar de rechter input doet het niet meer (of zelden) voor de rest werkt hij perfect, Ook op windows vista / en7 zeer goed geschikt voor een dj die met 4 decks digitaal wil mixen.
100 euro
Edirol 16 in 2 uit M-16DX mixer/geluidskaart.
welke ook als standalone mixer te gebruiken is, en niet te vergeten een room correctie functie aan boord heeft zoals de Krk Ergo.
280 euro of ruil tegen een edirol Fa 101
Alesis 3630 Compressor dual mono/ stereo compressor/limiter en gate.
Erg goed om je kicks en bassen door heen te halen.
75 Euro
en dan een miskoop.
Ik heb een Behringer ultralink gekocht maar had een patch bay nodig. ik dacht dat dat ook met deze ultralink pro ging, maar niet dus.
60 euro of ruilen tegen 2 patchbay's of 1 patchbay met 30e van jou kant of iets anders leuks.
Buiten de maudio 410 is alles in goede conditie.
Mocht iemand dit alles willen over nemen en ruilen tegen een firewire geluidskaat met adat.
Rme, Focusrite, Motu valt hier altijd over te praten.
Groeten Ra
M audio fw410 firewire Geluidskaart
2 in 10 uit maar de rechter input doet het niet meer (of zelden) voor de rest werkt hij perfect, Ook op windows vista / en7 zeer goed geschikt voor een dj die met 4 decks digitaal wil mixen.
100 euro
Edirol 16 in 2 uit M-16DX mixer/geluidskaart.
welke ook als standalone mixer te gebruiken is, en niet te vergeten een room correctie functie aan boord heeft zoals de Krk Ergo.
280 euro of ruil tegen een edirol Fa 101
Alesis 3630 Compressor dual mono/ stereo compressor/limiter en gate.
Erg goed om je kicks en bassen door heen te halen.
75 Euro
en dan een miskoop.
Ik heb een Behringer ultralink gekocht maar had een patch bay nodig. ik dacht dat dat ook met deze ultralink pro ging, maar niet dus.
60 euro of ruilen tegen 2 patchbay's of 1 patchbay met 30e van jou kant of iets anders leuks.
Buiten de maudio 410 is alles in goede conditie.
Mocht iemand dit alles willen over nemen en ruilen tegen een firewire geluidskaat met adat.
Rme, Focusrite, Motu valt hier altijd over te praten.
Groeten Ra