Orpheus wil er graag bij horen!

Origineel geplaatst door olafmol
welkom.....lekkere binnenkomer ;)

trouwens, zowel fora als forums is correct hehehe...

Olaf

maar forum's dan weer niet hehehe. Anyway toch maar een hertalijk wolkem :biertje: Asju mukaar maa begreip; tog?

Re: Re: Orpheus wil er graag bij horen!

Origineel geplaatst door funxiun
Correctie:
..en ik ben 18 lente's jong..

Ehm, is het niet gewoon: LENTES ?? (i.p.v. lente's ?!) :D

Maarre, boeiend allemaal hoor!!:D

Re: Orpheus wil er graag bij horen!

Ten eerste: welkom op dit prachtige forum! (Is dat goed Nederlands??)

Origineel geplaatst door Orpheus
Ik studeer muziektechnologie in Hilversum en weet dus een aardig woordje mee te praten over synth's.

Ik ben benieuwd wat je te vertellen hebt.

Ik maak electronische muziek, dat wil zeggen tape muziek.

Tape-muziek? Is dat wat Steve Reich ook maakte in het verleden?

Verder wil ik vragen of jullie misschien wat willen doen aan jullie taalgebruik. Ik erger me groen en geel als ik de forum's lees en voor de zoveelste keer merk dat men het verschil tussen als en dan nog niet weet, maar dit terzijde.

Je had i.p.v. MT in Hilversum te gaan studeren, ook leraar Nederlands kunnen worden... ;)

N.B. De directie is niet aansprakelijk voor enige geleden schade door toedoen van taal- en spellingsfouten.

Origineel geplaatst door funxiun
Correctie:
Hoi,

Ik ben dus Jan (beter bekend als Orpheus) en ik ben 18 lente's jong.

Correctie:
Ik studeer muziektechnologie in Hilversum en ik weet dus een aardig woordje mee te praten over synthesizers.

Correctie:
Ik produceer electronische muziek. Dat wil zeggen; tape-muziek.
Dance is mijn straatje niet alhoewel een stukje drum 'n bass ook wel eens wil lukken.

[red: drum 'n bass is geen dance dan?]

Correctie:
In mijn bandje Vixy gebruik ik mijn enige synthesizer, de Clavia Nord Micro Modular om die gitaarherrie een stuk dragelijker te maken.

Correctie: