Orpheus wil er graag bij horen!

Origineel geplaatst door olafmol
welkom.....lekkere binnenkomer ;)

trouwens, zowel fora als forums is correct hehehe...

Olaf

maar forum's dan weer niet hehehe. Anyway toch maar een hertalijk wolkem :biertje: Asju mukaar maa begreip; tog?

Re: Re: Orpheus wil er graag bij horen!

Origineel geplaatst door funxiun
Correctie:
..en ik ben 18 lente's jong..

Ehm, is het niet gewoon: LENTES ?? (i.p.v. lente's ?!) :D

Maarre, boeiend allemaal hoor!!:D

Re: Orpheus wil er graag bij horen!

Ten eerste: welkom op dit prachtige forum! (Is dat goed Nederlands??)

Origineel geplaatst door Orpheus
Ik studeer muziektechnologie in Hilversum en weet dus een aardig woordje mee te praten over synth's.

Ik ben benieuwd wat je te vertellen hebt.

Ik maak electronische muziek, dat wil zeggen tape muziek.

Tape-muziek? Is dat wat Steve Reich ook maakte in het verleden?

Verder wil ik vragen of jullie misschien wat willen doen aan jullie taalgebruik. Ik erger me groen en geel als ik de forum's lees en voor de zoveelste keer merk dat men het verschil tussen als en dan nog niet weet, maar dit terzijde.

Je had i.p.v. MT in Hilversum te gaan studeren, ook leraar Nederlands kunnen worden... ;)

N.B. De directie is niet aansprakelijk voor enige geleden schade door toedoen van taal- en spellingsfouten.

Origineel geplaatst door funxiun
Correctie:
Hoi,

Ik ben dus Jan (beter bekend als Orpheus) en ik ben 18 lente's jong.

Correctie:
Ik studeer muziektechnologie in Hilversum en ik weet dus een aardig woordje mee te praten over synthesizers.

Correctie:
Ik produceer electronische muziek. Dat wil zeggen; tape-muziek.
Dance is mijn straatje niet alhoewel een stukje drum 'n bass ook wel eens wil lukken.

[red: drum 'n bass is geen dance dan?]

Correctie:
In mijn bandje Vixy gebruik ik mijn enige synthesizer, de Clavia Nord Micro Modular om die gitaarherrie een stuk dragelijker te maken.

Correctie:
Verder wil ik vragen of jullie misschien iets willen doen aan het taalgebruik.

Correctie:
Ik erger mij groen en geel als ik de forums lees en voor de zoveelste keer merk dat men het verschil tussen 'als' en 'dan' nog niet weet te onderscheiden. Dit terzijde.

Kortom, ik hoop dat je het spreekwoord van die balk, de splinter en het oog nog weet.
18 jaar oud en nu al een ouwe zemelaar! :duivels:

Deze post ende bericht hadde ick nog niet gezien ende gelezen

Ick vrees ende vermoed nochthans dat Jan na het lezen ende begrijpen van jouw mening ende stelling, niet meer terugkeerdt ende wederkeerdt naar onze prachtige ende schitterende forum.....

inderdaad inderdaad, als je mekaar maar begrijpt!

Ik zal niet meer zeiken en een studie Nedelands in overweging nemen!

Over tot de topic at hand:

Wat behelst jouw tape-muziek, en is dat te vergelijken met de werken van Reich?

Hij maakte dus muziek in de jaren '60 en '70 met behulp van tape-recorders om daarmee sequences te arrangeren.

Als, dan nee ik bedoel als sorry dan ehhhhh hoe zat het nu nog maar.....:confused:

Maar goet een warm welkom !!!!!!

Welkom mijn nieuwe vrind!

Hoop dat je het lang vol kan houden op dit forum.

Wist niet dat je bij muziektechnologie ook een vak Nederlandsche Taal krijgt. heb dit nooit gehad in mijn opleiding Geluidstechniek. Ik merk wel dat ik een achterstand heb opgelopen. Ik ervaar dit dan ook als gemis, maar mijn toetsenbord weet ik wel te vinden.

U zijt gegroet

..en een studie Nedelands in overweging nemen!
+R dus.. ;)

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
+R dus.. ;)

Hummmm.... ja..... goh....

Het antaal slepfuoten van Orpheus is wel tohc zooveeel dat.... ja... tja... goh, wat zal ik er eens van zeggen???? ;)

Maar goed, misschien heeft 'ie meer verstand van synthesizers.... da's hier belangrijker dan de kennis van ABN op dit forum.

Back