Korg Mono/Poly

Status
Please reply by conversation.

Alex

Ingeburgerd
Hoi Hoi,

Ik zoek een Korg Mono/Poly. Prijs komen we vast en zeker wel uit, ben niet direct een aanbieding jager maar wil graag een mooi exemplaar.

Groeten,

Alex

Hoi Hoi,

Ik zoek een Korg Mono/Poly. Prijs komen we vast en zeker wel uit, ben niet direct een aanbieding jager maar wil graag een mooi exemplaar.

Groeten,

Alex

1330staatr een nu [doen]
:D

hehehe ik zoek toch wel een wat goedkopere mono/poly

Lange tijd flink ondergewaardeerd deze, niet wbt prijs maar meer wbt sound..

ik weet niet of je het ondergewaardeerd kan noemen, voor mij persoonlijk iig niet. Kheb de M/P zelf best een tijd gehad maar het filter is nou niet echt om te smullen en ik vond de ENV ook niet echt spannend. Het leukste vond ik nog de Oscillator Cycle die je time-synced kon laten meelopen. Een soort 4 step sequencer kreeg je er dan uit met elke step een eigen osc. Ik vind 800euro nog steeds wel de max. voor een mono/poly.

Ik heb al twee monopoly naast elkaar gehoord en was enorm verschil tussen de diepgang van mijn resonance-cutoff tegenover die andere. Die andere ging gewoon niet zo diep, vraag ik mij af wat het verschil in het circuit is.

Wat is diep?! Ik vond het een van de mindere filters die ik in synths heb gehad. maar dat is natuurlijk ontzettend persoonlijk. Ik vond de low-end ook niet echt super bruut op de M/P. het laag vond ik weinig definitie hebben. Ik hoef iig geen M/P meer. voor 1000euro koop ik dan liever een MS-20 met IC35 chip erin.

ik weet niet of je het ondergewaardeerd kan noemen, voor mij persoonlijk iig niet. Kheb de M/P zelf best een tijd gehad maar het filter is nou niet echt om te smullen en ik vond de ENV ook niet echt spannend. Het leukste vond ik nog de Oscillator Cycle die je time-synced kon laten meelopen. Een soort 4 step sequencer kreeg je er dan uit met elke step een eigen osc. Ik vind 800euro nog steeds wel de max. voor een mono/poly.

ik denk net as de cs30 is de monopoly een freak bak en idd geen spectaculair filter ..genoeg cros modulatie [2lfos ] om egt uren te scheuren [tiop die tussen waves op de lfos datie in high frequentie komt vetter dan dat wordt de korg niet

gewoon een erg leuk ..sterk synthje ...die t mieschien niet haalt by minimoog[multi] of oddy qa basis ..zekers denkik meer fun op kan leveren

bv voor de prijs van een korg monopoly ...hebbie een halve ken mvbeth osc ...qa prijs en dan ???

asje begryop watk bedoel

de korg is [was ...:bekdicht: ] soon synth die je egt effe koop speelt een jaar asje m zat bent koopje een andere prodigy ofso

hoopdatie nog effe blijft steken op 600+:doei:

Mmm nou ik kan met een mono poly met zijn self oscilaerend filer juist laten beuken in het laag. Ik haal echt superbaslijnen uit de mijne. Trouwens ook uit mn cs 30. Beiden zeeeeer geschikt voor techno trouwens. Monopoly werkt ook perfect met silent way trouwens , een aanrader als je er een vind die geen midi heeft.

Status
Please reply by conversation.
Back