nakken7 Ouwe rot Lid sinds 26 augustus 2008 Berichten 940 2 november 2010 #1 Ben bezig met een side project, War on Reason. Eerste opzet voor een track is klaar, genaamd "When we collide". Wat vinden jullie ervan?
Ben bezig met een side project, War on Reason. Eerste opzet voor een track is klaar, genaamd "When we collide". Wat vinden jullie ervan?
ptaurus Ouwe rot Lid sinds 28 oktober 2004 Berichten 1.433 2 november 2010 #2 Eerste reactie: Drum track erg saai. Heeft meer variatie nodig. Vocalen: Erg vierkant, zit totaal geen feel in. Ik vind ze ook niet mooi. Paul
Eerste reactie: Drum track erg saai. Heeft meer variatie nodig. Vocalen: Erg vierkant, zit totaal geen feel in. Ik vind ze ook niet mooi. Paul
nakken7 Ouwe rot Lid sinds 26 augustus 2008 Berichten 940 2 november 2010 #3 Je hebt gelijk, aan de drums heb ik wel erg weinig aandacht besteed. Over de vocalen ben ik zelf wel tevreden, maar dat ligt misschien aan mijn eigen zangkwaliteiten. Dank voor je commentaar.
Je hebt gelijk, aan de drums heb ik wel erg weinig aandacht besteed. Over de vocalen ben ik zelf wel tevreden, maar dat ligt misschien aan mijn eigen zangkwaliteiten. Dank voor je commentaar.