SixTrack voor 500 euro

Inmiddels op tweedehands.be:
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/synthesizers/svenson-is-grappenmaker-81363332.html
"Doe geen moeite om te bieden/mailen naar de gebruiker 'Svenson'.

Hij antwoord gewoon weg niet op mails en bodjes.

Een flauwe grappenmaker dus.... "

Op zich lijkt me dat vreemd gezien hij de echte naam van zijn studio vermeld - misschien gewoon geen tijd of wacht hij op hogere biedingen. De pro-one was wel goedkoop en is reeds weg.

Die post op 2ehands.be slaat compleet nergens op, ik ben vanmorgen bij deze jongen geweest en hij is serieus en ook nog een heel aardig persoon met een heel mooie studio waar hij mee stopt, niks meer en niks minder.....belachelijke conclusie wordt er weer getrokken en neergezet....wat een geneuzel.

Tsaj, inderdaad, ik dacht ook dat die post wat overtrokken was. Wellicht iemand die 500 bood op de OBMX en geen antwoord kreeg of zo ... (Ik vermoed dat wiseguy de pro-one heeft ? Lijkt me het enige dat al vlot weg was.)

Edit: ik merk dat de OBMX ook weg is. Leek me ook idd leuk, 8 stemmen was het zeker ?

voor iemand die ook gewoon een sixtrack wil hebben ipv alleen over de prijs praten:

http://cgi.ebay.de/Six-Trak-Sequent...2181?pt=Tasteninstrumente&hash=item1e5fbc6985

wel even de omschrijving lezen, zag iets staan dat ie niet goed gestemd bleef of zo....

Kansje dat er nadat er een nieuwe batterij ingezet is hij niet opnieuw softwarematig gecalibreerd is. Heb er mijn Six~Trak ook een keer voor naar de reparateur gebracht, dat was achteraf een klusje wat ik makkelijk zelf had kunnen doen en hij niet eens voor open had gehoeven....

bedankt, staat op mijn volglijst.
en idd, als er een nieuwe baterij ingaat, dan moet de calibratie procedure gedaan worden.
anders is ie onbruikbaar.

He 6trak, zet je jezelf te koop? :D

Maarre, is het niet gewoon een manier van verkopen?

Wat hoger te koop zetten, zodat je nog kan zakken in prijs en je er toch een beetje het geld ervoor krijgt wat je minimaal wil hebben? En wat meer is meegenomen?

Bij die aanbiedingen in de winkel zetten ze toch ook de bruto fabrieks adviesprijs als "van prijs" en dan max. een paar tientjes goedkoper dan normaal de "voor prijs" ?

'k Zou me er niet zo aan storen: gewoon geduld hebben tot ie vanzelf zakt, of een bod doen, of gewoon niet kopen.

Klopt, maar dan zet je hem voor 375 of 400 te koop. Ik doe ook altijd een marge van 10-20% van wat ik er voor wil hebben, zeg max gangbare prijs. Ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen die zulke prijzen vroegen nog netjes reageerden op een bod van een normale prijs, of je krijgt geen reactie of een ontiegelijk arrogante. Met als gevolg dat ik ze meestal compleet negeer.

Heb ooit 250 euro geboden aan een Belg die een ESQ1 voor 500 euro te koop had staan, die gast ging bijna door het lint. Daarna voor 170 op ebay.de gekocht mét cartridge :? Heb hem maar even het linkje gestuurd met de veiling. Uiteraard geen reactie.

Back