Waves SSL4000 Compatibiliteit vraag

DarkChaos

just music
Hallo allemaal,

Ik zou graag de Waves SSL 4000 bundle willen kopen, alleen ben ik bang dat het niet werkt om dat ik nog een PPC mac heb, en ik voel er weinig voor om nu weer over te schakelen naar een ander systeem.

Dit zijn mijn systeem specificaties:

Mac G5 (4x2.5 Ghz, 64 GB Ram)
Max OSX 10.5.6 Leopard
Protools 8 M-Powered

Is er iemand die toevallig de ssl 4000 werkend heeft op een vergelijkbaar systeem?

Met vriendelijke groet,

Bastiaan

Let wel op dat v7 waarschijnlijk de laatste versie is van de Waves Software die dit nog ondersteund.

Laatst gewijzigd:
Hoi Warner en Motoko,

Bedankt voor jullie antwoorden, weten jullie toevallig ook welk plugin formaat ik nodig zou hebben voor ProTools M-Powered? Is dat de Native of de TDM pack ? Ik vermoed zelf de Native pack.. als ik het goed begrepen heb is het TDM plugin formaat alleen voor protools TDM systemen ?

Ik ben nog niet zo lang met protools bezig, dus vergeef me deze beginners vragen ;)

Alvast bedankt!

Voor PT heb je RTAS nodig. TDM werkt alleen met HD. Het heeft dus niet zozeer met Logic te maken. Ik weet zo niet in welke versie de RTAS versies zitten.

Native formaten zijn VST and AU voor het kunnen draaien op je computer in elke host die dit formaat ondersteunt.

Back