ION cheap-ass drumkit (met midi) nieuw voor 89 euro

Kraan

Ouwe rot
De dagknaller van Speurders.nl is vandaag een Ion IED05, check:

http://www.dagknaller.nl/?meer#meer

20101104110446_140.jpg

Via USB op je PC als midi-device te gebruiken, dus wellicht best bruikbaar voor sommige onder ons. Ik denk wel dat de pads idioot klein zijn en een beetje drummer de boel in 5 minuten aan stront slaat, maar toch :-)

Dit is zooi, niet kopen. de helft is binnen een week kapot.
Ik ben zelf drummer en dacht dat het wel wat zou zijn. Niks anders dan negatieve verhalen. Spaar even door.
Zonde van het geld.

Dit is zooi, niet kopen. de helft is binnen een week kapot.
Ik ben zelf drummer en dacht dat het wel wat zou zijn. Niks anders dan negatieve verhalen. Spaar even door.
Zonde van het geld.

Hahaha! Ik geloof je meteen!

Ja als echt drumstel voor de echte drummert geloof ik er ook niet zo in, maar hoe nuttig zou hij zijn voor gewone triggers? Is die trigger-to-midi(via-USB) een beetje goed? Aanslaggevoelig?

Een meerkanaals aanslaggevoelige trigger-to-midi is voor die prijs nog niet eens zo gek.
Al zou je de pads gelijk wegflikkeren...

Mijn drumlit bestaat op dit moment uit een Alesis DM5, Yamaha DTX 2.0 en een Pearl DRX-1. De pads zijn van Simmons, Yamaha TP drumpads, CY cymbal pads. Het makkelijkst is om een stel Roland of Yamaha pads te kopen en een roland TD-3/6 of Yamaha DTXpress te kopen. En onthou: Hou merken apart oftewel geen Yamaha met Roland gebruiken. Gaat heel slecht. Heb ervaring.
Als het lukt zal ik snel een foto van mijn huidige kit plaatsen.

Bij vragen over drums, stuur maar een pm.

Laatst gewijzigd:
Back