Vic Soldeerprofeet Lid sinds 30 januari 2008 Berichten 4.506 Locatie Belgische Kust 9 november 2010 #1 Wie heeft nog een RAM kaartje voor de D50/550 op overvloed Vic
Hanz Anonieme Analogist Lid sinds 17 januari 2003 Berichten 13.807 Locatie Mijn eigen kleine universum 9 november 2010 #2 Een Roland M-256 bedoel je zeker? Ik heb er wel eentje, maar ja, ik wil het liefst ruilen tegen zo'n fijne Ensoniq PROM cart... dat doe je zeker niet?
Een Roland M-256 bedoel je zeker? Ik heb er wel eentje, maar ja, ik wil het liefst ruilen tegen zo'n fijne Ensoniq PROM cart... dat doe je zeker niet?
Vic Soldeerprofeet Lid sinds 30 januari 2008 Berichten 4.506 Locatie Belgische Kust 9 november 2010 #3 ik wil het liefst ruilen tegen zo'n fijne Ensoniq PROM cart... dat doe je zeker niet? Zie meer... Nog steeds op zoek man?? Had ik 2 van die Ensoniq cartridges had je er al lang één gekregen van me Intussen ziet het er naar uit dat er een M256 gaat vertrekken richting Vic's crib, dankzij een vriendelijk forum lid Wat een fantastisch forum is dit toch af en toe
ik wil het liefst ruilen tegen zo'n fijne Ensoniq PROM cart... dat doe je zeker niet? Zie meer... Nog steeds op zoek man?? Had ik 2 van die Ensoniq cartridges had je er al lang één gekregen van me Intussen ziet het er naar uit dat er een M256 gaat vertrekken richting Vic's crib, dankzij een vriendelijk forum lid Wat een fantastisch forum is dit toch af en toe