plugins gebruiken in logic

je meot ook niet in logic naar dat mapje gaan!! In logic selecteer je je plug-ins of via de instumenttracks input of de effecten via de inserts.. daar staan al je plugs mooi op een rijtje.

Je gaat in cubase toch ook niet naar de map toe van de plug-in..

Denk dat je beter eerst eens kunt gaan youtuben op logic en plug-ins

het is gelukt thanks to jelle!
Hij heeft ff via skype me dingen uitgelegd, nu kan ik verder..

Als je het dan hier nog ook even wil uitleggen, dan heeft deze thread toch nog wat meer nut gehad (en da's het doel van een forum, informatie delen) ;)

Nou je plugins moet je gewoon installeren op de standaard manier, de bestanden gaan automatisch naar de map components.
Als je logic opent kun je kiezen uit audio, software instrument, external midi.
Klik op software instrument.
Dan verschijnen er links onder 2 channel strips met instr1 en stereo out.
In de channel strip van instr. 1 zie je i/o(daaronder grijs vakje) staan daar klik je op dan krijg je een lijstje met instrumenten. dan moet je naar AU instruments gaan en daar staan jou geinstalleerde plugins.

PFFF de software stasi kijkt weer mee hoor...word je nou nooit moe van jezelf Raphie? Of ambieer je een carriere bij BREIN ofzo?

Ik wil eigenlijk wel eens weten of jij al je hard en software eerlijk hebt gekocht...graag alle bonnetjes inscannen en posten.

ach ja, alle software discussies gaan vroeg of laat over "maar ik heb helemaal geen handleiding" of "logisch ziet er heel anders uit dan cubeest" of "m'n plugins zijn opeens verdwenen"

:kroon:

en ik vind Raphie altijd wel lachen hoor (niet Kabouter Wesley grappig, maareh Oh oh Cherso grappig)

Hij heeft gelijk...dat vind ik ook...maar ik ben van mening dat hij zijn punt al meer dan heeft gemaakt.

ik kan me de verwarring van TS wel voorstellen....als je een pc gewend bent is het nogal wennen aan een mac (en al helemaal dat er 2 library's zijn, vond ik zelf ook lastig)

en als TS zn zhiz gewoon heeft gekocht (hij geeft duidelijk aan dat ie er al jaren mee werkt), en vervolgens de AU versie download van de NI site, dan is er toch geen nood aan de man.

trouwens wie zijn jullie om voor iemand te bepalen wat ie wel en niet moet doen....we hebben niet allemaal raphies (belachelijke) salaris...
denk dat dat de enige reden is waarom ie niet bij brein gaat werken... :)

Hehehe... :) Al m'n software is legaal (m'n hardware ook trouwens) Je kan jezelf als (wannabee)artiest niet recht in de ogen kijken als je al geen respect hebt voor andermans inspanningen. En dus zal ik in ieder illegaal SW topic m'n poot als een jehova tussen de deur zetten. Dat is m'n goed recht als legaal gebruiker. ;)

Back