akai lp8 etc ..en pgm change

cuba7000

Ouwe rot
ik heb een akai lpd 8 en ik wil graag een pgm change + of - uitsturen , nu kan je wel de 4 x 8 pads een pgm change nr geven maar dan kom ik maar tot 32 , ik wil gewoon door de pathes heen gaan van mijn module 1 t/m 127 (op de module zit geen patch up en down helaas, moet vanaf midi, ik heb ook geen master controller pgm change uitstuurt(juno 60)

evt een ander super cheapo controller die dat wel kan, maar liefst dus de lpd8

iemand een tip met logic, maar daar moet je nu zo irritand eerst de lijst kiezen en dan nr selecteren

aardig vermoeiend als je wil scrollen door de patches

ik wil gewoon + en - kunnen doen in 1 x ..aaaargh

Gewoon een MIDI VST plugin gebruiken die bank / program change verstuurd gebruiken, of er zelf 1 maken met bv Synthedit?

met de vst plug in lukt niet echt want die gooit geen midi naar buiten, maar wil zowiezo met een echt knop doen ipv muis

zit een beetje te proberen in logic Environment, krijg wel voor elkaar om dat met een fadertje van de lpd 8 naar Environment en dan pgm change

maar ik wil het met een knop doen + en - moet kunnen met de transform, maar ik krijg behoorlijk hoofdpijn van

iemand die dat kan uitleggen ...dank u

mods verander thread maar in > Logic Environment hoodpijn <

met de vst plug in lukt niet echt want die gooit geen midi naar buiten, maar wil zowiezo met een echt knop doen ipv muis

zit een beetje te proberen in logic Environment, krijg wel voor elkaar om dat met een fadertje van de lpd 8 naar Environment en dan pgm change

maar ik wil het met een knop doen + en - moet kunnen met de transform, maar ik krijg behoorlijk hoofdpijn van

iemand die dat kan uitleggen ...dank u

mods verander thread maar in > Logic Environment hoodpijn <
Zoiets moet makkelijk kunnen in een Logic Environment...

Welke Logic versie werk je (PC of Mac) ?
Ik werk nog met LA op PC maar die dingen zijn compatibel dacht ik.
Maar eerst : Wat verzend die knop juist als midi data ?

Laatst gewijzigd:
Back