• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Musitronics Biphase (mu-tron) in perfecte staat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
nèt geruild, uitgeprobeerd, maar ik hou het bij mijn moog phaser, omdat het ook zo'n leuk setje is.

Mu-tron Biphase in technisch perfecte en zeer mooie staat, 110v maar met nieuwe en goede omvormer naar 220v.
ook de originele switch is erbij en zelfs 3 preset overlay's.

850 euro svp.

ruil? micromoog, heel mooie graphic EQ van moog....

Attachments

• SAM_0633.jpg
    SAM_0633.jpg
    157,5 KB · Bekeken: 123
  • SAM_0637.jpg
    SAM_0637.jpg
    182,4 KB · Bekeken: 98
  • SAM_0631.jpg
    SAM_0631.jpg
    127,8 KB · Bekeken: 105
  • SAM_0632.jpg
    SAM_0632.jpg
    180,1 KB · Bekeken: 108
  • SAM_0630.jpg
    SAM_0630.jpg
    160,9 KB · Bekeken: 110
preset overlay's gaan apart weg

775 euro voor de pracht biphase svp - met switch, met omvormer en met verzekerde verzending binnen nederland

of toch 800 mét de overlays (want ik hoor niks meer van die koper (een belg)

net zo'n biphase setje (maar dan zonder de omvormer) ging eergisteren voor ruim $1100 op ebay amerika.
meer dan 800 euro en dan komen er nog verzenkosten, douanegedoe en omvormer bij.

en de biphase is echt een heel goede phaser, daar kan weinig tegenop.

ik geef m nog 1 schop - misschien hebben alle echte liefhebbers al een biphase.

moet maar niet te lang doorzeuren, dat je niet snel een leukere phaser zal vinden, of een goedkopere biphase in deze staat.

:slotje::slotje::slotje::verkoght::verkoght::verkoght:

ik hoor nu zelfs dat ie is aangekomen bij de volgende eigenaar - kan dus echt dicht, bedankt.

ik ben uit:verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back