AMBIENT DARK: Time machine

PabloDeMode

Spank!
Hallo medeforummers,

Ik maak niet zo veel tracks als jullie maar ik ben creatief bezig geweest de laatste tijd. Hier een brand nieuw track van PabloDeMode (a.k.a. The artist formerly known as...):

http://soundcloud.com/pablodemode/time-machine

Dit is nog in de demo fase, met kleine aanpassingen denk ik dat ik hiermee klaar ben maar tips en tops zijn altijd welkom! :okdan:

vinnem ook wel wat hebben..... maar hoor de zang niet zo goed ... ietsie pietsie galm alles? of vloek ik nu in de kerk?

Hmmm, ik heb wat galm maar als ik via mijn boxen hoor is het probleem niet... Tenminste hoor ik mezelf goed..., zelfs als ik op een andere kamer ben... Ik zal in ieder geval weer testen

das toch niet echt een tijdsmachien
die is met echo's en galm veren oifzo idd!

Ik snap de tweede (bij)zin niet helemaal, wat bedoel je daarmee?

EDIT, sorry, nu snap ik het wel! Handige tip, ik zal misschien met wat robotisch effect werken aan een "tijdsmachine" hihihi

(de kwestie van de "veren" zal ik op andere tracks idd gebruiken :) )

vette track, heel apart. het acsent in de stem is alleenmaar leuk.

ga je er nog een arpegio lijn in doen??? dan word de track helemaal hypno...:eureka:

maar een ideetje.

goede track. ben benieuwd naar het eind resultaat:okdan:

Bedankt voor de feedbacken!

Ik ben bezig mer de "galm" kwestie, dus ik vermijd de galm zo veel mogelijk... het klinkt beter zélf zonder!

Ik kan een tweede versie met arpeggio's proberen, toch was mijn bedoeling dat deze track met weinig "kleur" blijft, m.a.w ruig en minimalistisch... Binnenkort een tweede (en nog misschien) een derde versie als remixed arpeggio.

Wat ik wél wil toevoegen (kom ik pas acther om de track interessanter te maken) is een soort machine-achtig zachte en koude effect aan het eind om de vocals nog minder "clean" te maken, maar ik weet het nog niet.

Ik probeerde zeker geen galm door je keel heen te drukken....:o: ik ook amateur , gheghe . als dat je idee was kaal en clean.. houden zo natuuk. vind t idee van een arpeggiootje ook wel wijs idee... als je meerdere saves kan maken kan je later altijd nog kiezen... ach wat zeur ik nou... eerst maar ff bak koffie.! :okdan:

Er komt binnenkort een nieuwe versie, met veel minder galm en wat arpeggio's en effecten. Stay tuned!
En bedankt nogmaals voor de reacties en de moeite om naar de track te beluisteren.

TIME MACHINE: Updated versie

TIME MACHINE: Updated versie

Hier de tweede versie (hoop dat jullie deze leuker vinden):

a) Nieuwe effecten toegevoegd
b) Galm van de stem verminderd tot (bijna) geen
c) Ruige en koude geluiden/distortion

Enjoy!

Attachments

• TIME MACHINE SECOND VERSION.mp3
    5,2 MB · Bekeken: 91
Back