filmpje - VerMonoPolna trackje

303zalig303

gebruikte oscillator
Erg blij met men jongste aanwinst, de Vermona Perfourmer :halleluja
Ik heb dan ook maar ineens een filmpje opgenomen uit creatie-drift. Een beetje loopie, dat wel.
'enjoy'

Ik vind die metaalscheten er tussendoor een beetje de kwaliteit van de synth verbloemen. Ook weet ik niet direct wat er nou uit die PerFourMer komt en wat ergens anders uit komt.

Maar ik denk wel dat het een lekkere bak is, ik gebruik de Drums sectie uit mijn DRM wel eens als een soort simpele synth, en dat klinkt best lekker. Gewoon de FM frequentie naar subsonisch draaien. Van die momenten dat je denkt "ik moet nog een échte analoge bak hebben....".

http://www.synthwiki.nl verzoekt om een gebruikersnaam en wachtwoord. De website meldt: “perron55_ Vrijwilligers Databeest”

Euhh....heuhhh?..

De perfourmer doet de lyrische dingen, de Monopoly doet de stuttende dingen. :)
De Vermona is echt een synth die ik iedereen kan aanraden. Werkt heel intuïtief !

De perfourmer doet de lyrische dingen, de Monopoly doet de stuttende dingen. :)
De Vermona is echt een synth die ik iedereen kan aanraden. Werkt heel intuïtief !

Wat ik wel mooi vind is dat ze hem niet volgepropt hebben met zo veel mogelijk features maar gewoon van de brute kracht uit gingen van vier simpele discrete individuele synths en de combinatie daar in.

Back