• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Boss FV50L volume pedaal en Yamaha sustain etc

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Boss FV-50L volume pedaal en Yamaha sustain pedaaltje.

De L staat voor line of low, er is ook een H versie. Deze L is bedoeld voor keyboards, synths, effectapparaten en zo.

volume pedaal (stereo??) met 2 inputs en 2 outputs en ook nog een aparte output naar een tuner. (zal je ook wel anders kunnen gebruiken.)

is als nieuw, met wat kabeltjes erbij, ik heb ook nog een yamaha sustain pedaaltje liggen.

ik gebruik dit niet.
heb geen idee, zag op het net prijzen in amerika van $75 in de aanbieding, voor de FV-50L, in Nederland €69 voor de FV-50H maar ik heb dus geen idee.

25 euro voor de 2 pedalen. dat kan bijna niet te veel zijn.
eventuele verzendkosten komen er wel bij, maar afhalen kan ook natuurlijk.

als het nodig is, zal ik nog wel een fotootje plaatsen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back