monotron madnes by ruud66

hij heeft er al wel twee nodig om bij een sequence ook nog een filter te hebben.
volgens mij, als je het schema goed bekijkt moet dat een stuk handiger kunnen.
:mega:

ik heb m'n kat wel een keer flink zien spacen toen ik de monotron net had en ik met een zatte kop in bed met dat ding aan het pielen was, maar ja, daar koop je niks voor :D

hij heeft er al wel twee nodig om bij een sequence ook nog een filter te hebben.
volgens mij, als je het schema goed bekijkt moet dat een stuk handiger kunnen.
:mega:

dat stukje over een gate in t filter..? en krijgje een betere sound ? hmm
:?:bekdicht::halleluja lkkr bezig iig ..

ik heb deze mods ook al toegepast en een complete tape mee volgespeeld
maakt zeker de moeite waard
het veranderd van een stuk speelgoed in een echte(beperkte) synth
gooi hier de cp-251, mf-102 en memoryboy dlx + retroverb op en viola een soundscape machine

Laatst gewijzigd:
In de interface staat nu ook een artikel over de Monotron: hoe zelf CV/Gate toe te voegen. Binnenkort een workshop serie die nog dieper op het modden ingaat. Misschien toch maar eentje scoren binnenkort.

In de interface staat nu ook een artikel over de Monotron: hoe zelf CV/Gate toe te voegen. Binnenkort een workshop serie die nog dieper op het modden ingaat. Misschien toch maar eentje scoren binnenkort.

ik hoop dat er nu eens een keer wat nieuwe mod bekent worden
want op de monotron site is er ook nog nix nieuws
behalve dan de rec out mod om de vca te bypassen
http://monotron.adornomedia.com/viewtopic.php?f=3&t=19 tis alleen niet zo n duidelijke foto

ik ben momenteel bezig met een filter mod om hem ook een highpass te geven ( het is ongelofelijk hoe deze filter lijkt op de filter uit de ms-10/20 ) , alhoewel ik niet weet of ik het ook in praktijk ga uitvoeren , smd modden is redelijk moeilijk

Back