• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Clavia ruilen tegen Sampler

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
Ik kan mijn Clavia Nord Rack 1 (not expanded) ruilen tegen een EMU ESI4000 Turbo.

Ik heb al een NordRack 2, dus die 1 heb ik niet echt nodig. Is dit een interessante deal voor mij ?
PS: Ik werk nooit met sampling eigenlijk, maar misschien is dit toch wel handig. Of kan ik net zo goed voor een softsampler gaan en mijn Rack 1 ruilen tegen iets anders ?

weten jullie het ?

Re: Clavia ruilen tegen Sampler

Origineel geplaatst door dextron
Ik kan mijn Clavia Nord Rack 1 (not expanded) ruilen tegen een EMU ESI4000 Turbo.

Ik heb al een NordRack 2, dus die 1 heb ik niet echt nodig. Is dit een interessante deal voor mij ?
PS: Ik werk nooit met sampling eigenlijk, maar misschien is dit toch wel handig. Of kan ik net zo goed voor een softsampler gaan en mijn Rack 1 ruilen tegen iets anders ?

weten jullie het ?

gewoon een soft sampler en de clavia ruilen met mij voor:

Attachments

• multi.jpg
    multi.jpg
    38,5 KB · Bekeken: 80
Leuk zo'n multitrack, maar ik zoek toch wat anders...

Ik geloof trouwens dat ik het voorbij laat gaan, ik hoor net dat die ZIP drive daarvan stuk is.
Iemand die een NordRack 1 wil hebben in ruil voor .... ?

Laatst gewijzigd:
Re: Clavia ruilen tegen Sampler

Origineel geplaatst door dextron

weten jullie het ?

Misschien financieel een leuke ruil maar als je hem niet nodig hebt/niet gaat gebruiken is het een waardeloze ruil.

Kan je beter
of je Nord Rack I verkopen en het geld gebruiken voor iets wat je wel nodig hebt
of ruilen tegen iets wat je nodig hebt.

Ander forum lid kameelmolen vraagt er 375 voor.Vond dat al niet duur.

Maarja.. wat gevraagd wordt is niet altijd wat er gegeven wordt. Als je 500 euro geeft voor mijn Nord Rack 1 ben je een winner!

De clavia gaat weg, ik heb toch voor die EMU ESI 4000 Turbo gekozen.. volgens mij is dat een heel fijn apparaatje en ga ik daar heel blij mee zijn! Die zipdrive die stuk was was een externe, dus dat boeit niet echt...

Bedankt voor alle reacties van iedereen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back