• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Böhm Digi Drums

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Verkregen uit ruil....Böhm Digi Drums...die Deutsche Linndrum....eprom drummert met behoorlijk wat punch en humanize dus fokkin groovy...deze uitvoering heeft ind. uitgangen, cassette interface. Echt een heerlijke machine voor live doeleinden...in edit mode kan je on the fly sounds inkloppen en deleten terwijl ie gewoon doorloopt, zeer uitgebreidde sequencer....deze DD heeft geen midi maar ik ben bezig de midikit te klonen, ik wacht nog op wat ic's dus bij levering met midi als het goed ist....deze DD is net geserviced en is ontdaan van de pcb batterij...deze is vervangen door 2x AAA ver van den pcb...had wel wat last van batterij lekkage maar deze heb ik uiteraard verwijderd en hier en daar een nieuwe draadbrug moeten solderen.:W
Optisch is ie mooi maar 1 drukbutton heeft iemand ooit een peuk op laten liggen of is er met de soldeerbout tegenaan gekomen....:z
Belangrijkste knopjes werken goed sommige anderen hebben wat extra druk nodig maar werken wel gewoon...

Het is een vrij zeldzame bak en ik heb er nu 2 in mijn bezit.....deze mag dus vertrekken.....

Vraagprijs: 175,-

evt ruil met x0x met bijleg van mijn kant.....vreemde delays/reverbs etc. Gooi maar wat in de groep...:doei:

Check Böhm draad..... <- klik heel veel Rondriaanse info....:)

Plaatjes ff van Ron gejat...

attachment.php

attachment.php

Echt wtf dat deze nog hier staat vind ik een wonder....okee tientje eraf....kom op ze zijn behoorlijk zeldzaam deze DD's...

nu 165,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back