Top 2000

best weinig synth muziek in de top 2000!

Zullen we daar es wat aan doen: fantaschtishe vent en betere muziek. Gelredome was gaaf!!

Een Dylan song puur sang, uit zijn vroege Christelijke periode, die door Sinead O'Conner zeer goed gedaan wordt.
Zo simpel en direct...
Een lied over afwijzing door een afgewezene gezongen.

(Zelf vind ik de Dylan versie beter, puur om de emotie, ondanks de achtergrond gedachte)

Wout

tja er zit in elk geval geen afgezaagde tekst in zoals in 95% van de popmuziek

tja er zit in elk geval geen afgezaagde tekst in zoals in 95% van de popmuziek

Hoezo? Ik volg je even niet, je bedoelt het popmuziek van tegenwoordig? Of ook het oudere popmuziek?
Als je het popmuziek van tegenwoordig bedoelt ben ik het met je eens.

alle popmuziek... haal de teksten en zang weg uit alle "liedjes" en er blijft bar weinig over...
vandaar dat ik electronische muziek gewoon interessanter vind...

alle popmuziek... haal de teksten en zang weg uit alle "liedjes" en er blijft bar weinig over...

Dat mag je vinden, maar waarom zou je de tekst uit popliederen 'filteren'?
Haal de belangrijkste synthesizers ook maar eens uit je electronische muziek, dan blijft er ook bar weinig over.

Als je de synths uit elektronische muziek haalt, hou je ook bar weinig over.............. 8o)

..en als je daar het fruit uit haalt :D

De tekst is onderdeel van de song. Dan kun je ook zeggen: "als je die wielen onder deze Porsche weghaalt is hij lang zo snel niet meer".

En dan zou je gelijk hebben, maar je zou ook een ongelooflijke sukkel zijn...

Bass, vind je dit ook niet mooi?peche Mode - Photographic[/url]

nee, dat pseudo depri wannabe gothic geblaat kan ik niet tegen :D , misschien dat het soundwise wel leuk is overigens

Back