• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Prophecy

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Virtual-Analog

Stamgast
Korg Prophecy te koop: 475,-
verkeerd in perfecte staat inc. manuals

Attachments

• prophecy.jpg
    prophecy.jpg
    10 KB · Bekeken: 97
Hey ik heb dr zelf al eentje, maar het is een coole synth.
Misschien handig om effe te vermelden welke os-versie hij heeft?

-C-

Re: Korg Prophecy

Origineel geplaatst door Virtual-Analog
Korg Prophecy te koop: 475,-
verkeerd in perfecte staat inc. manuals

Ik heb ff een PB'tje gestuurd met daarin het emailadres van iemand die me onlangs kontakteerde en die op zoek is naar een Korg Prophecy.

Ik geloof dat justin onlangs ook om een prophecy vroeg.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik geloof dat justin onlangs ook om een prophecy vroeg.

Das nog beter, meer kandidaat-kopers :D

Trouwens, 475 EUR is een mooie prijs, onlangs is er eentje op eBay Duitsland geveild voor meer dan 600 EUR

Origineel geplaatst door Hover
Das nog beter, meer kandidaat-kopers :D

Trouwens, 475 EUR is een mooie prijs, onlangs is er eentje op eBay Duitsland geveild voor meer dan 600 EUR

Onlangs zijn er op het forum 2 verkocht voor 400 euro; ik kocht er zelf een van marktplaats, ook voor 400 euro.
Duitsland is blijkbaar niet altijd goedkoper.

Software versie 1.3 is niet fijn, tenzij je van een instabiele klok houdt. Een update kon altijd vrij makkelijk worden verkregen voor 50 gulden of zo, bij Voerman, maar dan moet je wel een eprom in een voetje hebben en niet meteen op het bord gesoldeerd. Dat ding is nogal groot en als-ie gesoldeerd zit, is het nog aardig wat werk.

[offtopic]
Vorig jaar heb ik dr eentje gekocht. Dr stond geen vraagprijs bij en toen heb ik 250 geboden. Eigenaar ging dr mee akkoord wat me eigenlijk ook nog wel verbaasde. Ik had weer es mazzel denk ik, omdat ik ze meestal voor rond de 400 zie inderdaad.

(ja sorry, dit moest dr gewoon effe uit ;))
[/offtopic]

als je bedenkt dat de prophecy op het laatst 1295 gulden kostte (versie 2.0) en zelfs voor 1000 nieuw werd verkocht, is 250 toch een net bod. daar heb je niet verkeerd aan gedaan.

maar 250 of 400, het blijft een leuke monosynth met eigen geluid, leuke controllers, goed toetsenbordje dat ook nog 's goed staat. voor weinig.

Ik had dr ook 400 voor gegeven! Topbak! Aanrader! Kom op koop dat ding hij is VET!

(voor zover mijn gehang in deze thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back