Velleman Digitale echo generator , Mod-it ?

Iceman344

Stamgast
Hallo

Ik heb men ogen laten vallen op een velleman kitje dat ik nog niet eerder had gezien , een digitale delay (MK182) . Deze kit lijkt me zeer interesant om eens onder handen te nemen (zoals de Robot-Voice) of zelfs gewoon zo te laten .
Iemand al ervaring met dit kitje ?

Groeten
TSG

De delay tijd is Voltage controleerbaar , dus je zou hier mss een lfo aan kunnen gekoppeld worden om leuke effecten te krijgen , zeker eens zien wat het doet bij hogere snelheden

@etaoin : Kan idd zo zijn , dus haal je vactrols en transistore maar boven en begin maar te modden :D

@Reddread : Hoe is de kwaliteit delay ? en door een extreme feedback toe te passen kan je hem laten oscilleren , kan je heel leuke effecten me krijgen

@Reddread : Hoe is de kwaliteit delay ? en door een extreme feedback toe te passen kan je hem laten oscilleren , kan je heel leuke effecten me krijgen

Verwacht er geen wonderen van voor die prijs (14,95) maar hij klinkt best leuk en redelijk stil.
beperkt qua delaytijd (80-200ms) en zelfoscilleren wil niet, de feedback blijft redelijk braaf.
Ik ben juist op zoek naar een mod die hem wil laten oscilleren, maar ben een beginner op gebied van electronica.

Iemand ideeen?

Als ik hem heb dan zal ik er wel eens induiken , maar ik zal in de tussentijd al eens kijken of er mss een mod op te vinden is :)

ja waarom niet? er is nog weinig nieuws dus misschien is er ondertussen vernieuwd inzicht over het kitje?? en hij staat nu weer bovenaan dus kans is groot dat het ook bij anderen opvalt!

*en ik zag dit kitje gisteren bij de elektroboer en had m bijna gekocht...

Back