A5htar - Shekinah

a5htar

datebest.net - visit website and win smartphone!
Laatst gewijzigd:
Altijd leuk, lui die gewoon fijn een heel album in elkaar zwoegen en dan voor een ieder gratis op het web zetten...jij ook nog eens op je eigen site, prima!.

De muziek is niet helemaal mijn ding...hoewel het dat in mijn housetijd zeker weten wel was geweest... ;)
Een technische opmerking: het is allemaal een beetje rommelig, vooral in de ritmesectie.

Een geestelijke noot: mooi dat je een schakel neerzet naar info over je albumtitel, maar ik vraag me af wat Ashtar (Command), Boeddha, Bastet, Anubis en de God van Israël met elkaar te maken hebben?.

ok dan krijg positief commentaar van allerlei kanten, hier en daar opbouwende kritiek wat ik natuurlijk in acht neem voor 2011, dat het wat dofjes is daar ben ik het zeker mee eens, weet nog niet of het aan mijn monitoren heeft gelegen of dat een re-master in een grotere studio daar wat aan zou doen.

Het is ook pas mijn 1ste dance gerichte album, hiervoor in 2007 heb ik een hiphop album in elkaar geschroeft maar dance is toch meer mijn ding als ik zelf kan kiezen.

Wie weet wat 2011 ons brengt :-)

Back