D-JASTIC - UP TO NO GOOD

Feli, is wel echt een dance classics label aan het worden he die dance tunes. allemaal oldies met een nieuwe clubvibe

oe je moetr van houwen kan me voorstellen datdit boord op d plank brengt [dankzij al die jongsterts djes

wordt dit nog vinyl uitgebracht of alll mp3 sales

Feli, is wel echt een dance classics label aan het worden he die dance tunes. allemaal oldies met een nieuwe clubvibe

En terecht! :)

oe je moetr van houwen kan me voorstellen datdit boord op d plank brengt [dankzij al die jongsterts djes

wordt dit nog vinyl uitgebracht of alll mp3 sales

Nou ja, brood op de plank valt best mee hoor. Het is geen vetpot.
All mp3 sales tegenwoordig. Vinyl markt is nog maar heel klein, veelal in de underground nog wel. En CD is dead!!! :okdan:

Klinkt lekker man !
De kick puncht er inderdaad lekker doorheen !

Klinkt lekker man !
De kick puncht er inderdaad lekker doorheen !

+1

alleen, of hoor ik dat niet goed, er is niet veel verschil met het origineel ipv andere drums/percussie ???

das dan weer jammer, maar ook wel begrijpelijk, nu slaat ie gelijk aan! :okdan:
(herkenbaar)
ik hou zelf alt wel van een complete nieuwe rmx... (maar das ok moeilijker tuurlijk :P)

oh ja, de beste wensen nog!

Feli! ook te koop buiten de spinnin store? ik zie alleen de 1x per kwartaal compilaties op beatport?

Gefeliciteerd Subgroover! Het laatste stukje van de preview vind ik overigens een lekker stuk (bedoel ik natuurlijk niet waar het nummer af ik ;) )

Heb je voor de lead de D16 plugin geprobeerd, gezien deze eerdere discussie (Klik.

phoscyon-home.png

Overigens is dat ween een lekker plugin.

Heb je voor de lead de D16 plugin geprobeerd, gezien deze eerdere discussie (Klik.

phoscyon-home.png

Overigens is dat ween een lekker plugin.

Kijk... dit is een oplettend forumlid!!! :okdan:

Klinkt goed man! PSSH PSSH PSSH PSSH haha iemand z'n band loopt leeg

Haha, toen ik die whitenoise dingetjes voor het eerst hoorde, moest ik aan een WC-spray denken... 8)

Maar thnx allen!
Ik weet op welke downloads hij allemaal nog meer verschijnt, in ieder geval zag ik 'm wel up iTunes onder een of andere Christmas Compilatie... :kimono:

spinning heeft een leuke stal aan artiesten, dus daar mag je best trots op zijn!

TOF!
Grappig, had niet verwacht dat het subgroover van synthforum zou zijn toen ik tussen de charts keek :P
Be proud of it!

Back