• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Doepfer A-100G6 Rackcase 1200mA power supply

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ronnyvalder

Ouwe rot
Hallo,zou graag deze zo goed als nieuwe Doepfer rackcase met 1200mA power supply ruilen tegen 1 van de volgende eurorack modules:

1) Harvestman Hertz Donut
2) Make Noise QMMG

De Doepfer case kost nieuw zo'n 359 euro,de modules die ik zoek zo'n 400 euro,dus ik leg wel bij.
Reden van verkoop,is dat ik dus een deel van mijn modular in een draagbaar case heb gestopt en dus deze rack
leeg kwam te staan :-)

Let op dit is dus de laaste versie van de A-100G6,hiervoor had ik nog eens 2 cases verkocht,maar dat waren er met de 650 mA voeding.

Heb een mailtje gehad met de vraag of ik de case ook verkoop,eventueel zie ik dat ook zitten,denk dan aan een 300 euro.
(aan de persoon die het mailtje heeft verstuurd,dacht dat er ook een berichtje zou zijn op synthforum,dus had de mail al gedelete en heb dus nu niet meer jou émailadres om te replyen)

Ga de ruilopties wat uitbreiden:

1) Malekko Wiard OSC
2) Malekko Wiard ANTI-OSC
3) Livewire AFG
4) Harvestman Hertz Donut
5) Make Noise QMMG

Naargelang de module leg ik wel bij op,
eventueel moest er iemand de Malekko's samen willen ruilen,dan leg ik op bij op,want samen gaan deze zo'n
490 euro nieuw.

Effe de ruilopties aanpassen,zoek nog alleen deze :

1) Tiptopaudio Z5000
2) Tiptopaudio Z-DSP
3) Harvestman Hertz Donut

wat er eventueel moet bijgelegd worden mits de 2 laatste modules,geraken we wel aan uit,bij de eerste module
verwacht ik natuurlijk nog geld bovenop de case.
Of anders is de case ook nog steeds te koop voor 300 euro,is zo'n 8 maand oud.

Blijkbaar hebben de modular liefhebbers hier op het forum nog genoeg plaats in hun racks ;-)
Ga het op deze manier eens proberen,STEL ZELF EENS EEN RUIL VOOR,maar moet WEL DUS EEN EURORACK MODULE ZIJN hé, van Doepfer zelf is er wel nog alleen de 2 basis vocoder modules die ik eventueel zie zitten,verder echt niets meer.
Van de andere fabrikanten zie ik wel wat jullie voorstellen :-)

Verkoopprijs is nog steeds 280 euro,lager zak ik wel niet meer.

Ok,geen module aanbiedingen gekregen als ruilopties :-(
Dan zo nog eens proberen,

Ruilopties : 1) Waldorf Blofeld
2) Xoxbox

weekendschop :-)
dus nog steeds te koop voor 280 euro of zie ook een ruil zitten met eventueel een Waldorf Blofeld of een Xoxbox

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back