m'n eerste mixdown met de API 2500

maar mensen dit is toch logisch wat kan de bus compressor nog aan je eindmix veranderen ? als je mix gewoon niet goed is kan een bus compressor weinig aan doen, dan moet je terug naar individueel tracks daar iets aan veranderen zo werk ik tenminste maar als je monitors slecht is of ruimte, kun je beter eerst daar aan beginnen anders hoor je nog niet wat je doet. :)

Hey Raphie... Staan die units wel aan? :D
Adam a7x geven mij echt te weinig hoorbaar (nodig) verschil weer bij deze snippet.... Misschien f een track gebruiken waar nauwelijks of geen compressie gebruikt is op individuele channels/bussen?
iig leuke aanwinst :mega:

@Ralphie

Bring it on! :okdan:

Doe maar ff als WAV 44.1 / 24bits en dan een snip van een halve minuut of zo, zonder compressie / limiting op je 2bus (blijf je ook nog binnen de 9mb en dan kan ik er wat mee)

Over aantallen gesproken,... omdat mijn interesse gewekt was zocht ik eens even op via internet, en vond dit leuke pakket ter waarde van 6300 dollar (?!!!) van waves mercury waar de API-2500 deel van uitmaakt.

attachment.php

Er zitten zo een slordige 350 componenten/effecten in voor professioneel studiogebruik.

.. als je dat koopt geraak je der volgens mij helemaal niet meer uit bij het mixen, ... want als je ze hebt wil je ze ook allemaal gebruiken en loop je gewoon verloren,... of denk je dat de toepassing ervan ook nodig is,...
.... tot je alles er weer eens afgooit en je moet erkennen dat de originele mix toch eigenlijk wel best goed klonk (... als je snapt waar ik heen wil...)

Attachments

• waves1.JPG
    waves1.JPG
    44,6 KB · Bekeken: 66
Mooi man ik stuur je nog wel ff wat settings waar je wel blij van wordt op de mixbuss

Back