• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TC Electronic Level Pilot + M-Audiophile 2496

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Restrained

Hardcore Producer..
Hierbij bied ik mijn TC Electronic Level Pilot en mijn M-Audiophile 2496 aan.
Ze gaan weg vanwege een studio upgrade, en verkeren beide in prima staat.
De TC Electronic volumeknop heb ik half december nieuw gekregen door middel van garantie, omdat de oude zijn werk niet meer goed deed, dus deze in in feite splinternieuw.

Verzenden of ophalen.
Originele dozen zijn nog aanwezig!

Foto's volgen later deze week!

--

Product:
M-Audio Audiophile 2496 PCI audio interface
Algemeen:
De Audiophile 2496 PCI van M-Audio is een compacte audio en MIDI interface die de Best Soundcard Award van Computer Music magazine heeft gekregen. AC-powered componenten zorgen voor een goede frequentie response en voor een wijde dynamische range. De Audiophile bevat een digitale in/uit, evenals de mogelijkheid om AC-3 en DTS surround sound signalen te verwerken.
Specificaties:
- 2 analoge lijnen
- S/PDIF digitale in/uit w/PCM, AC-3 en DTS
- 1 x 1 MIDI in/uit
- inclusief Ableton Live Lite muziek productie software

--

Product:
TC Electronic The Level Pilot volume knop
Algemeen:
De Level Pilot is een stijlvolle, hoge resolutie volume controller die op elke actieve luidsprekerset past. Of u nu een gepassioneerd hobbyist bent of een pro producer, de level pilot zorgt ervoor dat elk gewenst niveau nauwkeurig aangehouden wordt zoals u deze heeft ingesteld, waar dan ook.
Specificaties:
- hoge resolutie volume controller
- passieve volume controller (zonder voeding)
- mooi compact en ergonomisch design voor een geweldige feeling
- 'Tight grip' rubberen voet voor stabiliteit
- voorzien van een Quad core met gebalanceerde aansluitingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back