• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg triton studio 76 toetsen vol options

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Hier bij wil ik mijn Korg triton studio 76 toetsen met alle uitbreidingen verkopen.

Hij is uitgebreid met volgende onderdelen:
- CDRW - 1(cd-rom brander)
- EXB - MOSS(gebaseerd op de korg z1)
- EXB - DI
- EXB - mLAN

SIMM 3x 32mb sampler geheugen(96mb samen)

EXB - PCM(geluid banken)
- EXB 1
- EXB 2
- EXB 4
- EXB 5
- EXB 6
- EXB 7
- EXB 9

en er staat firmware 2.0.1 erop.

hij ligt bij mij op zolder op tafel hij kan op gehaald worden
helaas geen andere mogelijkheden.

Zoon rond 1600,- euro kan hij voor jouw zijn.
En anders kun me altijd nog een PM sturen voor eventueel in overleg voor andere prijs.

GR. Sebastian

ik verlaag mijn prijs naar 1400,-

Niemand die een korg triton studio wil hebben met alle uitbreidingen ?

Als jullie 1400,- euro te duur vinden kunnen jullie mij altijd een berichtje sturen(PM) ik ben best berijd om wat lager in prijs te gaan.

Ik zie net dat die dingen veel minder waard zijn dan ik had gedacht ik maar er daarom 1200,- euro van

Hier mag nu een slotje op hij is namelijk VERKOCHT mijn korg triton studio vol options.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back